    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Szuka?em schematu wybieraka grupowego...
    Date: Sat, 19 Oct 2013 14:25:16 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s...@4...com>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:spi369lk2u4hof1fol6rcbek7g9tq56a8i@4ax.com...
    > ... Tak na marginesie, program obslugujacy
    > centrale telefoniczna po uruchomieniu powinien sie zatrzymac. Czym
    > szybciej, tym lepiej. Co jest warunkiem koniecznym aby program byl
    > poprawny

    Może my po prostu źle definiujemy to, co określamy, jako "zatrzymanie"?
    Zauważam, że często nieporozumienia wynikają np. z tego, że inaczej
    "obejmuje się" dane pojęcie, inaczej je definiuje, do czego innego odnosi.
    Nie umiem tego dobrze nazwać, ale czuję, że wśród oponentów do tego samego,
    oni do czego innego się odnoszą. Coś na kształt - czy student na sesji
    znajduje się w sali egzaminacyjnej, czy w spodniach? Czy siedzi w sali, w
    spodniach, czy w ławce, ITD? Spróbujmy może się jakoś porozumieć co do
    elementu wspólnego, znikną wtedy anse i niesnaski...?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.