  • Data: 2013-10-21 04:15:35
    Temat: Re: Szuka?em schematu wybieraka grupowego...
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Oct 2013 21:34:48 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Sat, 19 Oct 2013 11:06:17 -0500, A.L. napisał(a):
    [..]

    >A internet cos Cie nie zna :-)

    Internet mnie zna jako A.L. Ale nie zna tego co robie, bo w normalnej
    firmie obowiazuje tajemnica firmowa i zakaz publikacji

    Zreszta, nei zajmuje sie juz transportem

    >P.S. Niczemu juz nie mozna ufac
    >http://www.linkedin.com/pub/andrew-lewandowski/23/9
    a6/a1/pl

    Ja sobie wypraszam! Nigdy nie bylem "Andrew"!
    Mnie trudno zidentyfikowac. Gdy ide do Hondy robic serwis, pytaja sie
    o numer telefony, bo takich z tym samym imieniem i nazwiskiem jest 3.

    >Program piszesz. Ale program korzysta z bibliotek, biblioteki
    >zawieraja bledy. I korzystaja z innych bibliotek, i funkcji
    >systemowych. I z innych programow - chocby baz danych, czy do
    >lacznosci. Ktore maja kolejne interfejsy.

    No tak. Dlatego korzysta sie na ogol z bibliotek i nazredzi do ktorych
    mozan miec zaufanie

    >A jednak po okresie zachwytow cos mi sie widzi ze Ada juz dawno mocno
    >podupadla. Oferty pracy w innych jezykach znacznie czestsze.
    >Nawet google znajduje calkiem inne sparki u Boeinga :-)

    OWszsem, nie widac an forach dla hobbystow. Ale gdzie indziej ma sie
    calkiem niezle.

    >Twoj znakomity system, od ktorego zalezy 1/3 Ameryki tez nie jest ani
    >w Adzie ani w SPARKu :-)

    Bo nie ma powodow aby byl w Adzie. Jest w Prologu i Javie

    >A jeszcze dochodzi odpowiednia kolejnosc zatrzyman.

    Czasami owszem, taki problem dochodzi dodajac "smaczku"

    A.L.