  • Data: 2013-10-21 01:19:54
    Temat: Re: Szuka?em schematu wybieraka grupowego...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:5pa5695gm5v24bkgn7c92tubkqkjs4rpqa@4ax.com...

    > P.S. Tak na marginesie, problem zatrzymania JEST problemem w systemach
    > wspolbieznych: wszyskie watli (lub procesy) powinny byc "lagodnie"
    > zatrzymane gdy caly program zostaje zatrzymany. Nie moze byc

    Ale jest czasem w kodzie "wstawka", która jawnie określa, że program ma
    wyp... i o mienie swoje nie pytać, tu i teraz, natychmiast.

    > "wiszacych pozostalosci". Ale nei sadze abysmy ten problem wlasnie
    > dyskutowali.

    To kompilator chyba nawet taki "najdrastyczniejszy" przypadek, gdy program
    ma się zamknąć natychmiast i nie dyskutować, ze pracy nie skończył, powinien
    odpowiednio złożyć w ciąg maszynowy?

    > Inny "problem stopu" to nierozstrzygalnosc algorytmiczna. Ale tego tez
    > chyba nie dyskutowalismy

    Chodzi o to, że nie jest jasny warunek zakończenia? Nie chcę się porywać z
    motyką na słońce, ale, "jak to sobie mały Kazio wyobraża" (pamietacie
    przekomiczne rysunki Kazimierza Grusa zebrane w tomik o tym tytule?) :) to
    dzisiaj oglądałem w TV, jak rozstrzygać sytuację - jest sobie zaawansowany
    guz muzgu, uznany za nieoperacyjny. Pewien lekarz chce się jednak podjąć
    operacji, jednakże jej ryzyko jest takie samo, jak jej niewykonanie... I
    teraz kombinuj pan, panie doktorze... Czy blisko jestem, czy zupełnie o co
    innego chodzi?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.