  • Data: 2013-10-21 13:01:31
    Temat: Re: Szuka?em schematu wybieraka grupowego...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    On Sun, 20 Oct 2013 21:34:48 +0200, "J.F."
> [...]
    9a6/a1/pl

    >Ja sobie wypraszam! Nigdy nie bylem "Andrew"!

    No ale z takim nazwiskiem ? Podejrzewalbys kiedys ze ktos z polskim
    pochodzeniem moze tak wyglada /

    >No tak. Dlatego korzysta sie na ogol z bibliotek i nazredzi do
    >ktorych
    >mozan miec zaufanie

    A tu co pol roku wychodzi nowy .net.framework.

    >OWszsem, nie widac an forach dla hobbystow. Ale gdzie indziej ma sie
    >calkiem niezle.

    No ale wiesz, wydawaloby sie kiedys, ze skoro to takie swietne
    narzedzie i DoD wymaga, to wszyscy beda chcieli sie nauczyc i uzywac.
    A tu jakby odwrotnie - coraz rzadziej wymagana ..

    >Bo nie ma powodow aby byl w Adzie. Jest w Prologu i Javie

    Jak to - 1/3 Ameryki i nie jest "mission critical" ? :-)

    J.