  • Data: 2013-10-21 04:20:17
    Temat: Re: Szuka?em schematu wybieraka grupowego...
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Oct 2013 01:19:54 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >Ale jest czasem w kodzie "wstawka", która jawnie określa, że program ma
    >wyp... i o mienie swoje nie pytać, tu i teraz, natychmiast.

    Owszem, mzoe i "natychmiast" ale nie moze zostawic smieci. Wiec
    wszystkie watki i procesy musza byc zakonczone a uzywane zasoby
    zwolnione

    >To kompilator chyba nawet taki "najdrastyczniejszy" przypadek, gdy program
    >ma się zamknąć natychmiast i nie dyskutować, ze pracy nie skończył, powinien
    >odpowiednio złożyć w ciąg maszynowy?

    Nie, to nie jest problem kompilatora, a problem projektu. Kompilator
    sam z siebie tego nei zrobi

    >Chodzi o to, że nie jest jasny warunek zakończenia? Nie chcę się porywać z
    >motyką na słońce, ale, "jak to sobie mały Kazio

    Nie, chodzi o to ze nie istnieje uniwersalny algorytm ktory dla
    dowolnego programu pozwoli stwierdzic czy ow program zatrzyma sie po
    skonczonym czasie

    A.L.