eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzkrzynia "klowa"Re: Szkrzynia "klowa"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!news
    feed-fusi2.netcologne.de!news.mixmin.net!feeder.news-service.com!news2.euro.net
    !82.197.223.103.MISMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feeder2.cambriumusenet.nl!fe
    ed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 04 Jun 2011 11:44:45 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkrzynia "klowa"
    References: <isbb7f$q52$1@news.onet.pl> <isbba3$q52$2@news.onet.pl>
    <isbenn$kab$2@mx1.internetia.pl> <isbfhd$a0e$2@news.onet.pl>
    <4de9631f$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iscrn0$ikj$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <iscrn0$ikj$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <4de9fe8b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.52.43
    X-Trace: 1307180683 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2439 83.11.52.43:36033
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373515
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-04 10:51, MarcinJM pisze:
    > W dniu 2011-06-04 00:41, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Bo oryginalne pierścienie, po wykończeniu synchronizatora padają bardzo
    >> szybko - pomimo że biegi wchodzą wtedy całkiem dobrze (bez żadnego
    >> odbijania).
    >
    > Ogladalem zarznieta dwojke w mojej starej skrzyni. Wg. mnie to zuzycie
    > zebow wynika wlasnie z takiego ksztaltu zeba jaki jest w "cywilnych"
    > skrzyniach. Przy padnietym synchronizatorze wystepuje to, co narysowalem
    > na rysunku: zgrzyt po wierzcholkach zebow i tym samym niszczenie ich.
    > Klowka zapina za pomoca szarpniecia, "na raz", i nie ma szlifowania
    > wierzcholkow "klow".

    Też bym tak obstawiał, ale z drugiej strony jak nie miałem
    synchronizatora jedynki, to bieg jednak wchodził bez żadnego
    przeskakiwania, przynajmniej nic nie czułem.
    I nawet nie musiałem mocno dźwigni wbijać - samo wciągało mi bieg z
    hukiem (a nie zgrzytem).
    Ale co tam się dokładnie działo w skrzyni, to nie wiadomo.


    > Co do materialu, to rozmawialam wczoraj z technologiem, ktory sie na tym
    > zna i stwierdzil, ze kola skrzyn maja optymalna twardosc. Nie bardzo
    > jest co poprawiac. Zbyt twarde bada pekac, szczegolnie, ze klowka
    > pracuje bardziej udarowo od "cywilnej".

    Materiał to bym stawiał że na kłową skrzynię trochę bardziej sprężysty.
    Gorzej dla koła zębatego, ale pewnie lepiej przeżyje zazębianie.

    No i w prawdziwej kłówce te kły są też dużo większe - przez co jest ich
    mniej żeby zapewnić optymalny kształt.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: