eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzkrzynia "klowa"Re: Szkrzynia "klowa"
  • Data: 2011-06-04 10:51:24
    Temat: Re: Szkrzynia "klowa"
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-06-04 00:41, Tomasz Pyra pisze:

    > Bo oryginalne pierścienie, po wykończeniu synchronizatora padają bardzo
    > szybko - pomimo że biegi wchodzą wtedy całkiem dobrze (bez żadnego
    > odbijania).

    Ogladalem zarznieta dwojke w mojej starej skrzyni. Wg. mnie to zuzycie
    zebow wynika wlasnie z takiego ksztaltu zeba jaki jest w "cywilnych"
    skrzyniach. Przy padnietym synchronizatorze wystepuje to, co narysowalem
    na rysunku: zgrzyt po wierzcholkach zebow i tym samym niszczenie ich.
    Klowka zapina za pomoca szarpniecia, "na raz", i nie ma szlifowania
    wierzcholkow "klow".

    Co do materialu, to rozmawialam wczoraj z technologiem, ktory sie na tym
    zna i stwierdzil, ze kola skrzyn maja optymalna twardosc. Nie bardzo
    jest co poprawiac. Zbyt twarde bada pekac, szczegolnie, ze klowka
    pracuje bardziej udarowo od "cywilnej".

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: