  • 21. Data: 2012-07-05 21:25:14
    Temat: Re: Szkoła jazdy - szkoła życia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 05 Jul 2012 21:05:47 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    wystukał:

    > Szukaj dalej ;P

    potrafisz rozmawiać bez korzystania?
    Zauważ, ze nawet jak kto inny trzyma w reku to też podpadasz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-07-05 21:27:39
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    MadMan w <news:1f3rz45qqeh2o$.dlg@rower.power.pl>:

    > Jest. Korzystanie z telefonu to rozmawianie :)

    Dalej z tego nie wynika, że kierowcy nie wolno rozmawiać bez zestawu

    --
    Tomasz Nycz

  • 23. Data: 2012-07-05 21:42:52
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:jt4pmq$bdp$1@inews.gazeta.pl>:

    > Dnia pięknego Thu, 05 Jul 2012 21:05:47 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    > wystukał:

    > potrafisz rozmawiać bez korzystania?
    > Zauważ, ze nawet jak kto inny trzyma w reku to też podpadasz.

    Nie, nie podpadam. Możecie sobie do śmierci szukać w obowiązujących obecnie
    przepisach, że kierowcy zabrania sie rozmowy bez zestawu

    --
    Tomasz Nycz

  • 24. Data: 2012-07-05 22:01:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-05 21:42, 'Tom N' pisze:

    > Nie, nie podpadam. Możecie sobie do śmierci szukać w obowiązujących obecnie
    > przepisach, że kierowcy zabrania sie rozmowy bez zestawu

    Tak, jestem kierowcą, rozmawiam teraz bez zestawu :) Poproszę mandat
    przez internet - może być na mail? ;)

  • 25. Data: 2012-07-05 22:06:12
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:jt4s1k$be8$1@mx1.internetia.pl>:

    > Tak, jestem kierowcą, rozmawiam teraz bez zestawu :) Poproszę mandat
    > przez internet - może być na mail? ;)

    Zawsze mam niezła zabawę gdy ktoś powołuje się na konkretny artykuł PoRD ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 26. Data: 2012-07-05 23:48:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-05 21:27, 'Tom N' pisze:

    > Dalej z tego nie wynika, że kierowcy nie wolno rozmawiać bez zestawu

    Z kogo postanowiłeś zrobić idiotę? Z siebie, czy z rozmówców.
    Na razie wygrywa pierwsza opcja. Długo planujesz być tak "tajemniczy"?

    --
    MN

  • 27. Data: 2012-07-05 23:58:23
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Marcin N w <news:jt522n$ddb$1@news.task.gda.pl>:

    > Z kogo postanowiłeś zrobić idiotę? Z siebie, czy z rozmówców.
    > Na razie wygrywa pierwsza opcja.

    Tak, wygrała opcja pierwsza i zrobiłeś z siebie idiotę...

    > Długo planujesz być tak "tajemniczy"?

    ...właśnie tu, PoRD nie jest tajemnicą, a odpowiedź już dawno padła

    --
    Tomasz Nycz

  • 28. Data: 2012-07-06 10:08:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 05 Jul 2012 22:06:12 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    wystukał:

    > Zawsze mam niezła zabawę gdy ktoś powołuje się na konkretny artykuł PoRD
    > ;-)

    a co na to sąd?

  • 29. Data: 2012-07-06 15:03:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jul 2012, masti wrote:

    > Dnia pięknego Thu, 05 Jul 2012 22:06:12 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    > wystukał:

    [...]

    Zawsze... no to bywam źródłem ciągłego ubawu ;)

    > a co na to sąd?

    Myślę, że sąd pyta czy słuchawka jest trzymana w ręku, a nie
    czy jest "zestaw".
    Na mój gust np. moje słuchawki "do skype" nijak by zapisu PoRD
    nie naruszały.
    Trzymanie słuchawek (tudzież mikrofonu) głową, uszami albo
    innymi organami zabronione nie jest.
    Również ekwilibrytyka w postaci trzymania telefonu między głową
    a obojczykiem nie jest literalnie zabroniona, mimo, że takie
    postawienie sprawy może być uznane za bardzo głupie.
    "Wymaga" trzymania w ręku? Nie wymaga. Następny proszę :]

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2012-07-06 15:31:08
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1207061455150.2936@quad>:

    > [...]
    > Zawsze... no to bywam źródłem ciągłego ubawu ;)

    W kontekście, który został wycięty:

    > Art 45
    > 2. Kierującemu pojazdem zabrania się:

    Kojarzysz, że najczęściej pytający dostaje odpowiedź na pytanie, które
    zadał... ;-)

    To przyjrzyj się dokładniej pytaniu i odpowiedzi :O

    --
    Tomasz Nycz