  • 11. Data: 2012-07-05 11:15:40
    Temat: Re: Szkoła jazdy - szkoła życia
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Miroo pisze:
> [...]
    > zajechano drogę (miała pierwszeństwo), musiała się zatrzymać. Kobieta
    > krótko trąbnęła (zaklaksoniła?), zjechała na lewy pas i zaczęła
    > wyprzedzać naukę jazdy.
    > I tu najlepsze - nauka jazdy oburzona obtrąbieniem - zajechała kobiecie
    > drogę i walnęła po hamulcach, a z jej okna wysunęła się wielka twarz
    > instruktora i rzuciła ostrą wiązankę. Nie powinno mnie to dziwić, skoro
    > instruktor wyglądał jak klasyczny kibol-pompka, to i zachowanie było
    > adekwatne.
    >
    > Jak mamy oczekiwać kultury u innych kierowców, skoro już na etapie

    nawet gdyby prowadzil normalny kursant a nie kibol-kryminalista jak tu,
    to obtrabianie l-ki to bardzo głupi pomysł. Można sie spodziewac wtedy
    najbardziej idiotycznych manewrów.

    Mich

  • 12. Data: 2012-07-05 11:34:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-05 09:26, Franc pisze:

    > NATO na to nic!!!

    To może chociaż PZPN? Powinni się bez problemu dogadać z takim
    "instruktorem".

    --
    MN

  • 13. Data: 2012-07-05 20:10:40
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "4CX250"

    > rozmowy instruktora przez komórkę, i co jeszcze widuję?

    Ze wszystkim się zgadzam co napisałeś, ale co złego w rozmowie
    instruktora przez telefon?

  • 14. Data: 2012-07-05 20:18:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 5 Jul 2012 20:10:40 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Ze wszystkim się zgadzam co napisałeś, ale co złego w rozmowie
    > instruktora przez telefon?

    Kierowca nie może tego robić bez zestawu słuchawkowego/głośnomówiącego.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2012-07-05 20:38:54
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    MadMan w <news:19ibej10jrv0l$.dlg@rower.power.pl>:

    > Kierowca nie może tego robić bez zestawu słuchawkowego/głośnomówiącego.

    Wskażesz przepis, który zabrania kierowcy rozmowy bez zestawu
    słuchawkowego/głośnomówiącego?

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2012-07-05 21:04:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 05 Jul 2012 20:38:54 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    wystukał:

    > Wskażesz przepis, który zabrania kierowcy rozmowy bez zestawu
    > słuchawkowego/głośnomówiącego?

    Art 45
    2. Kierującemu pojazdem zabrania się:

    korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub
    mikrofonu w ręku;

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2012-07-05 21:05:47
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:jt4ogp$nso$2@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > 2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    > korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub

    Szukaj dalej ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2012-07-05 21:06:08
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 5 Jul 2012 20:38:54 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Wskażesz przepis, który zabrania kierowcy rozmowy bez zestawu
    > słuchawkowego/głośnomówiącego?

    http://pliki.nto.pl.s3.amazonaws.com/pdf/nowy_taryfi
    kator_punktow_karnych.pdf

    czyli art. 45 ust. 2 pkt 1 PoRD

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2012-07-05 21:16:49
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    MadMan w <news:zapr3zawokw0.dlg@rower.power.pl>:

    > http://pliki.nto.pl.s3.amazonaws.com/pdf/nowy_taryfi
    kator_punktow_karnych.pdf

    > czyli art. 45 ust. 2 pkt 1 PoRD

    ani słowa, w taryfikatorze i PoRD, że kierowcy nie wolno rozmawiać bez
    zestawu

    Próbuj dalej... ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 20. Data: 2012-07-05 21:21:24
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 5 Jul 2012 21:16:49 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > ani słowa, w taryfikatorze i PoRD, że kierowcy nie wolno rozmawiać bez
    > zestawu

    Jest. Korzystanie z telefonu to rozmawianie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138