  • 31. Data: 2012-07-06 15:49:55
    Temat: Re: Szkoła jazdy - szkoła życia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Jul 2012 15:31:08 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    wystukał:

    > W kontekście, który został wycięty:

    > Kojarzysz, że najczęściej pytający dostaje odpowiedź na pytanie, które
    > zadał... ;-)
    >
    > To przyjrzyj się dokładniej pytaniu i odpowiedzi :O

    kiepski z Ciebie troll. wątek odnosił się do:
    "w rozmowie instruktora przez telefon?"

    jeszcze możesz udać, że on rozmawiał w maglu nie w samochodzie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2012-07-06 16:52:01
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:jt6qe2$7dd$1@inews.gazeta.pl>:

    > Dnia pięknego Fri, 06 Jul 2012 15:31:08 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    > wystukał:

    > kiepski z Ciebie troll. wątek odnosił się do:
    > "w rozmowie instruktora przez telefon?"

    Może zacytuję całość, bo się troche pogubiłeś z braku argumentów:
    "Ze wszystkim się zgadzam co napisałeś, ale co złego w rozmowie
    instruktora przez telefon?"

    Skoro mowa była o instruktorze, to w samochodzie był ktoś kogo ten
    instruktor szkolił, a skoro tak, to siedział na prawym przednim fotelu...

    --
    Tomasz Nycz

  • 33. Data: 2012-07-06 18:01:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-06 15:31, 'Tom N' pisze:

    > W kontekście, który został wycięty:

    > Kojarzysz, że najczęściej pytający dostaje odpowiedź na pytanie, które
    > zadał... ;-)
    >
    > To przyjrzyj się dokładniej pytaniu i odpowiedzi :O

    E tam - nie czytają, nawet nie starają się zrozumieć co zostało
    napisane. Podpowiedzi były, ba, nawet wprost było napisane o co
    chodzi, ale nie :)

  • 34. Data: 2012-07-06 21:30:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-05 11:15, MichałG pisze:
    (ciach)

    > to obtrabianie l-ki to bardzo głupi pomysł.
    Gówna się nie rusza :D

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 35. Data: 2012-07-06 21:40:54
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-04 09:00, Miroo pisze:

    > Jak mamy oczekiwać kultury u innych kierowców, skoro już na etapie
    > szkolenia wpajana jest agresja?

    I jeszcze jadą kolumną (ostatnio 6 naliczyłem) 20 na godzinę przez
    ruchliwe skrzyżowanie w godzinach szczytu.
    W... się można.

  • 36. Data: 2012-07-06 22:07:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-06 21:40, z pisze:

    > I jeszcze jadą kolumną (ostatnio 6 naliczyłem) 20 na godzinę przez
    > ruchliwe skrzyżowanie w godzinach szczytu.
    > W... się można.

    odsetek kretynów jest taki sam wśród lekarzy, księży,
    profesorów, dziwek i instruktorów nauki jazdy i innych
    szacownych zawodów.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 37. Data: 2012-07-06 22:35:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-06 22:07, megrims pisze:

    > odsetek kretynów jest taki sam wśród lekarzy, księży,
    > profesorów, dziwek i instruktorów nauki jazdy i innych
    > szacownych zawodów.

    Pan Dobry poda nam wyniki swoich badań, które były częścią
    "przewodu doktorskiego" w tej materii

  • 38. Data: 2012-07-06 22:40:31
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-06 22:35, Artur Maśląg pisze:

    > Pan Dobry poda nam wyniki swoich badań, które były częścią
    > "przewodu doktorskiego" w tej materii

    Potrzebujesz do tego badań? :(

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 39. Data: 2012-07-06 22:49:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-06 22:40, megrims pisze:

    > Potrzebujesz do tego badań? :(

    Nie, wyników - co też napisałem. Metodologię badań mam nadzieję, że
    podasz, co było też moim pytaniem.

  • 40. Data: 2012-07-06 23:25:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.07.2012 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Nie, wyników - co też napisałem. Metodologię badań mam nadzieję, że
    > podasz, co było też moim pytaniem.

    Weź się kiedyś przejdź z tymi samymi objawami i badaniami do 3 różnych
    lekarzy i porównaj diagnozy i metody leczenia. Tylko z czymś innym niż
    demencja.

    --
    kakmaratgmaildotcom