  • 1. Data: 2012-07-03 21:12:32
    Temat: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki, po 3 tankowaniach
    średnia (z 2281km) 5,06l/100. Około 30% to obszar zabudowany, krótkie
    dystanse. No i oczywiście to wynik z normalnej jazdy, czyli wyższy bieg
    przy 2500-3000 RPM, a nie przy 2000 i nic poniżej 1500 i z włączoną
    klimatyzacją non-stop. To teraz niech grupowe mądrale odszczekają. 1,4
    CRDI powinien palić te 6l na trasie? ROTFL. Załamie Was, 1,6 w i30 pali
    na trasie przy normalnej jeździe 5,2l (4 dni miałem takie zastępcze,
    zanim wytropili, że to właśnie ten czujnik wariuje).

    Teraz auto jeździ normalnie i pali jak powinno.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-03 21:19:55
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jsvgbt$8dj$2@mx1.internetia.pl>:

    > Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki,

    "Auto po serwisie, panowie ponoć długo radzili i znaleźli uszkodzony
    miernik/czujnik naładowania akumulatora. Auto potrafiło ładować prądem
    40-50A w pełni naładowany akumulator"

    > Teraz auto jeździ normalnie

    Zastanawiające jest, że dotyczy to tylko auta, bo kierownik sam pokazał co
    potrafi

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2012-07-03 21:26:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-03 21:19, 'Tom N' pisze:

    > "Auto po serwisie, panowie ponoć długo radzili i znaleźli uszkodzony
    > miernik/czujnik naładowania akumulatora. Auto potrafiło ładować prądem
    > 40-50A w pełni naładowany akumulator"

    Ja się nie muszę znać na mechanice, wystarczy, że wiem, jak powinno
    jeździć i ile palić. To co mi pokazali to napisałem. Niestety usterka
    wróciła i auto trafiło ponownie na serwis, tym razem już wzięli je na
    kilkudniowe testy, aby znaleźć usterkę i znaleźli. Tylko jak się to ma
    do tego, że auto powinno według Was palić 6l/100 na trasie? Wyjaśnisz?

  • 4. Data: 2012-07-03 21:36:00
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jsvh5p$au2$1@mx1.internetia.pl>:

    > Ja się nie muszę znać na mechanice,

    Nie musisz też pisać bajek i innych na pms...

    > Tylko jak się to ma
    > do tego, że auto powinno według Was palić 6l/100 na trasie? Wyjaśnisz?

    Zaraz po tym jak wyjaśnisz 20 000 km i 400 l paliwa

    P.S.

    A skoro już okazało się, że czytujesz, to ustosunkuj sie do tego o co
    prosiłem w wątku o CWL...

    "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
    ?"

    --
    Tomasz Nycz

  • 5. Data: 2012-07-03 21:37:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-03 21:36, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > prosiłem w wątku o CWL...
    >
    > "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:

    Nycz wódki razem nie piliśmy.

  • 6. Data: 2012-07-03 21:39:23
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jsvhqo$cb9$1@mx1.internetia.pl>:

    > Nycz wódki razem nie piliśmy.

    Czyli rozumiem, że nie masz ochoty przeprosić po dobroci. No cóż...

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2012-07-03 21:40:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'Tom,

    Tuesday, July 3, 2012, 9:36:00 PM, you wrote:

    [...]

    > "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
    > ?"

    To chyba zasługuje na komitet zniczowy...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-07-03 21:44:52
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:2038738573$20120703214028@squadack.com>:

    > Hello 'Tom,

    > Tuesday, July 3, 2012, 9:36:00 PM, you wrote:

    > [...]

    > To chyba zasługuje na komitet zniczowy...

    A na pedefa? ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 9. Data: 2012-07-03 22:08:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'Tom,

    Tuesday, July 3, 2012, 9:44:52 PM, you wrote:

    > A na pedefa? ;-)

    Chyba się całkiem zestarzałem już i skleroza zeżarła resztki mojej
    domyslności :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-07-03 22:25:00
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:9475862368$20120703220837@squadack.com>:

    > Chyba się całkiem zestarzałem już i skleroza zeżarła resztki mojej
    > domyslności :(

    Nie do końca, pms to "ułamek" usenetu, pedeef mógł tu nie trafić, ale
    mieszkańcy Krakowa, rzucający pedeefami, gościli na pms ;-)

    --
    Tomasz Nycz