  • 41. Data: 2012-07-07 16:18:08
    Temat: Re: Szkoła jazdy - szkoła życia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jul 2012, 'Tom N' wrote:

    > Kojarzysz, że najczęściej pytający dostaje odpowiedź na pytanie, które
    > zadał... ;-)

    Przecież tego dotyczył mój post.
    Czy ja się nijasno wyraziłem? :O

    > To przyjrzyj się dokładniej pytaniu i odpowiedzi :O

    A co się mam przyglądać, masz zastrzeżenia do tekstu z przykładem
    trzymania słuchawki obojczykiem?
    Toć dokładnie to usiłowałem oponentowi podsunąć: skoro przepis
    NIE stanowi o telefonie, ale stanowi o trzymaniu W RĘKU, to
    nie ma wyjścia.
    Kryterium jest formalne, nie merytoryczne.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2012-07-09 09:19:55
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > Toć dokładnie to usiłowałem oponentowi podsunąć: skoro przepis
    > NIE stanowi o telefonie, ale stanowi o trzymaniu W RĘKU, to

    numer tez wybieracie obojczykiem?
    Ja nie mam całego spisu przypisanego do 'głosowego wybierania'....