  • Data: 2011-11-26 00:51:35
    Temat: Re: Szkodliwość świetlówek energooszczędnych
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjd0b7e.6at.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Zaś węgiel najprawdopodobniej w postaci sadzy, a nie mielonego bukowego
    > bieszczadzkiego (albo lipowego zinowskiego).

    Wiadomo, że im drobniejszy... Ale przepis (ten mój) opiewał na drzewny, choć
    nie zastrzegał innych.

    > I jeszcze, że jak się ma szablę w garści, to walić ostrzem, nie płazem.
    > Wszystko przez te podręczniki. Podręczników też powinni zabronić.

    Ty się zając nie śmiej, są tacy, co natychmiast by to zrobili, gdyby mogli,
    przykładowy adres - 87-100 Toruń, Żwirki i Wigury 80, heh... ale nie tylko
    oni.

    > Za młodu, to ja też miałem wzrok lepszy i w ciemnościach wszystko
    > wcześniej dostrzec potrrafiłem.

    Ale ja opisałem przerywnikowe kurwienie, a nie od przykurwienia w przerywnik
    w postaci np. pnia drzewa, czy innego kamienia, itd... (gra słów celowa,
    taka trochę poetycka)
    Przestałem dzwonić po SM... za długo im zajmował dojazd (1), nawet jak
    przejeżdżali sąsiednią ulicą... choć nie powiem, pojawiają się w postaci
    patrolu... Ale za rzadko...
    Baterię w telefonie wolę użyć np. do rozmów z rodziną, znajomymi, etc...

    (1) czytaj: zwykle nie przyjeżdżali... Już Policja chętniejsza... Ale
    spychają do SM...

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)