  • Data: 2011-11-26 07:17:54
    Temat: Re: Szkodliwość świetlówek energooszczędnych
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjd0elh.6t2.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Innej siarki też nie.

    Ale chyba byś nie robił prochu z "pastelinki"?

    > W dzień, to panie starsze z okien wypatruja kto idzie. I wszystko wiedzą.
    > Ale całą dobę tak nie mogą. W nocy ktoś je musi zastąpić.

    Oby tylko tyle, ja jednak, oraz zapewne wielu innych ludzi, wolało by w nocy
    pospać,a tu, już, juz macam jakąś fajną babkę, już ręka (i nie tylko)
    wedruje tam, gdzie się na codzień nie mówi, już zaczynam udawać silnik od
    motocykla, dwusuwowy znaczy się, a tu nagle budzi mnie "Uooo ku***aaaa, ja
    pier****ę, ale jajaa"... i z fantastycznej babki zrobiła się zwykła k***a, w
    dodatku niematerialna... Dlatego wolę starsze panie siedzące w oknach.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)