  • Data: 2011-11-26 13:04:02
    Temat: Re: Szkodliwość świetlówek energooszczędnych
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ruiod4oiipqj.wllkn3o60or1$.dlg@40tude.net...
    > No i swietlowki nadal pulsuja, a milionom ludzi nie przeszkadza.

    Ale raczej mało kto jest pod ich światłem przez cały czas.

    > Ale skad wiesz ze to nie skutki narkozy ?

    Gdyż podobnie reaguję obecnie. Tylko sytuacji takich jest jak na lekarstwo.
    Otoczka zabiegu conajwyżej mogła przyczynić się do intensywności problemu.

    > Jakis nadwrazliwy moze jestes, a moze spisz z otwartymi oczyma - ale jak

    To pierwsze raczej, tego nie wykluczam. Skoro słyszę brzęczenie muszki
    owocówki?

    > rozumiem swiatlo bylo rozproszone.

    No, same lampy osłonięte nie były, ale światło rozpraszały oprawy, nie było
    jakieś niezwykłe.

    > A moze skosztowales troche lampy dezynfekcyjnej ?

    Nie było w tamtym miejscu. Chyba, ze przed moim pobytem.

    > Tylko ze kolor swietlowek to akurat dosc zblizony do naturalnego byl,
    > chyba
    > najbardziej z w/w.

    Z pewnością znaczenie ma też osobiste nastawienie, ale jednak, ze światłem
    słońca dostajesz też to, czego nie dostarczy ci świetlówka, żarówka, etc. Co
    tracisz za szybą, dlatego też ludzie otwierają okna zimą, bo czują, że muszą
    (oczywiście, gdy świeci słońce).

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)