  • Data: 2011-11-26 00:03:58
    Temat: Re: Szkodliwość świetlówek energooszczędnych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Araneus Diadematus napisał:

    > OK. Ale ZTCP, najlepiej się nadaje.

    Zaś węgiel najprawdopodobniej w postaci sadzy, a nie mielonego bukowego
    bieszczadzkiego (albo lipowego zinowskiego).

    > wcale się temu nie dziwię, saletre dokupisz w sklepie nawet spożywczym
    > (jak ja w Tesco), węgiel drzewny w papierniczym (pamiętasz "Piórkiem
    > i węglem" prof. Zina?), zmieszasz 75% NaNO3, czy KNO3, 15 % C, 10 % ...
    > tak zeznają podręczniki szkolne... więc żadna tajemnica.

    I jeszcze, że jak się ma szablę w garści, to walić ostrzem, nie płazem.
    Wszystko przez te podręczniki. Podręczników też powinni zabronić.

    > Ano, właśnie, a z tym, jak wiemy, bardzo różnie bywa. Na plus i na minus...
    > Czasem o 2 w nocy można usłyszeć z podwórka gromkie "O kuuurwaa!"

    Za młodu, to ja też miałem wzrok lepszy i w ciemnościach wszystko
    wcześniej dostrzec potrrafiłem.

    --
    Jarek