    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Mon, 22 Jun 2015 12:00:25 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <5583e024$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55840a2d$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mm38vk$ihf$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587b1dd$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587c1f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5587ee4b$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > No i? Błąd, jeden, poczułeś się dowartościowany?

    No i błąd. I tyle.

    > To teraz mistrzu zapierdalania, policz sobie prawdopodobieństwo
    > walnięcia w drzewo podczas jazdy z _głową_

    Prawdopodobienstwo walniecia w drzewo ktorego nie ma = 0.
    Prawdopodobienstwo walniecia w drzewo, ktore nie zostało wyciete > 0.

    > Wskaż mi kurwa, gdzie napisałem _poważne_.

    I ty mi dogryzasz o dowartosciowywaniu?
    A po tym przecinku/wtraceniu poczułes sie dowartosciowany?

    Co do "powaznych wypadków: a nie napisałes tak?
    Ogólnie to wypadek juz sam w sobie jest powazny. To słowo ma takie
    zabarwienie.
    W przeciwienstwie do np. stłuczki.

    Ale poszukalem:

    Zdecydowanie tak, mam już milion km wylatanych nie tylko na 4 kółkach.
    Prawko mam od 89 roku. Kilka wypadków nie ze swojej winy, w tym trzy
    poważne, piszę bo właśnie podczas tych zdarzeń nie zapierdalałem.

    Czyli wypadków było nawet wiecej? Nieźle...

    > Właśnie _przewidywanie_ pozwoliło uniknąć poważnych konsekwencji,
    > również z uniknięciem jebnięcia w drzewo.

    Jestes naiwny sadzac ze przy okazji nie miałes tez po prostu szczescia.
    Ja znam wielu sweitnych kierowców i wielu z nich miało powazne wypadki
    pomimo tego, ze nic złego nei zrobili.
    Po prostu ktos nagle w nich wjechał, nagle zmienił kierunek jazdy etc i nic
    nie dało sie zrobic, bo nie było gdzie uciekac, lub jak uciekac.
    Tylko dziecko moze sadzic, ze uwazajac na drodze, ma całkowity wpływ na
    swoje bezpieczesntwo.

    > Było, nie uderzyłem.

    No to kleczki i do czestochowy!

    > Tobie chyba coś się ostro miesza. Nowe drogi są bez drzew na
    > poboczach.

    Remontuje sie tez stare.
    I tez za grube miliony.