    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Mon, 15 Jun 2015 11:58:51 +0000 (UTC)
    <mlb9i6$vor$1@node1.news.atman.pl> <mlb9n6$vp5$1@node1.news.atman.pl>
    <mlbfev$1jg$1@node2.news.atman.pl> <mlbfkv$1tm$1@node2.news.atman.pl>
    <mlbgnm$7fr$1@node1.news.atman.pl> <mlbguj$395$1@node2.news.atman.pl>
    <mlbhmt$438$1@node2.news.atman.pl> <mlbjf9$5qj$1@node2.news.atman.pl>
    <557d68ed$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <mlks0s$j51$1@mx1.internetia.pl>
    <557e7dff$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <557ea9ae$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > Tyle, żeby było bezpiecznie. Mam ci zdjęcia licznika robić?
    > _Bezpiecznie_, czasami 80, 70, 50.

    I wydaje ci sie ze wtedy jestes ubezpieczony od koniecznosci nagłego
    zjechania na pobocze?
    Osoba z małym doświadczeniem za kółkiem moze sie tak łudzic.

    > WOW chciałeś mieć do czego są drzewa potrzebne, masz problem z
    > czytaniem ze zrozumieniem? Czepiłeś się stwierdzenia, że zatrzymują
    > nawiewanie śniegu, tam masz potwierdzenie. Chcesz więcej sam sobie
    > szukaj. U mnie google działa.

    Ale przeciez to bzdura ze drzewa o jakich toczy sie rozmowa zatrzymuja
    snieg...
    nie zatrzmuje bo powierzchnia konaru jest pomijalna w stosunku do
    pozostałego miejsca przy drodze.

    > BTW
    > Betonowe przepusty też będziesz zasypywał? Przecież na nich wypadki
    > też się zdarzają.

    Juz pisałem - usunałbym wszystko co zagraza bezpieczenstwu a jednoczesnie
    nie ma innej funkcji!
    Dlatego odpowiadajac juz na inne próby sprowadzania sprawy do absurdu,
    mówiłem, ze znaków, latarni itp nie da sie do konca usunac bo pełnia jakas
    funkcje.
    Co do przepustów - pewnie wiesz, ze powinny być w towarzystwie barier
    ovhronnych?

    > Jak ktoś nie ogarnia samochodu może lepiej niech nie jeździ?

    juz ci pisałem, ze tylko Twój brak doswaidczenia powoduje, ze nie umiesz
    sobie wyobrazic sytuacji w ktorej musisz zjechac na pobocze i nie jest to
    Twoja wina czy Twoje nieogarnianie...