  • Data: 2015-06-15 09:25:54
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-14 o 23:34, re pisze:
    > W sumie są. Strefa drogowa obejmuje pasy ochronne a drzewa o których
    > mowa są chyba na poboczu zaledwie. Nie są tylko na jezdni.

    I co wyskakują znienacka na jezdnię? Jestem ciekaw dlaczego co
    poniektórym ciężko zrozumieć, że nie zawsze trzeba zapierdlać ile
    fabryka dała.
    Jak jadę drogą przy której rosną drzewa zaraz przy jezdni to nie jadę
    100 i więcej tylko zawsze w taki sposób, żeby w sytuacji awaryjnej nie
    wylądować na drzewie.

    > Jak ktoś wybiera zapierdalanie po drodze tam gdzie nie ma do tego warunków
    > naraża sie na ryzyko wypadku.
    > ---
    > Ty weź zamieszkaj przy jakiejś większej drodze to zobaczysz kto naprawdę
    > jest poszkodowany w zdarzeniach drogowych.

    A to jest w jakiś sposób ważne?
    > Drzewa przy drodze również zapobiegają nawiewianiu śniegu na jezdnię.
    > ---
    > Jak ? Pnie co 20 metrów, między nimi hula wiatr.

    Proszę bo widzę, że razem z Budzikiem wyłączyli wam google
    "Definicję zadrzewień ustala art. 5 pkt 27 u.o.p., stanowiąc, że
    zadrzewienia to drzewa i krzewy w granicach pasa drogowego, pojedyncze
    drzewa lub krzewy albo ich skupiska niebędące lasem w rozumieniu art. 3
    ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2005
    r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.), wraz z terenem, na którym występują, i
    pozostałymi składnikami szaty roślinnej tego terenu, spełniające cele
    ochronne, produkcyjne lub społeczno-kulturowe. Z przepisem tym
    koresponduje art. 4 pkt 22 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach
    publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.)
    - dalej u.d.p., który określa, że przez zieleń przydrożną należy
    rozumieć roślinność umieszczoną w pasie drogowym, mającą na celu w
    szczególności ochronę użytkowników drogi przed oślepieniem przez pojazdy
    nadjeżdżające z kierunku przeciwnego, ochronę drogi przed zawiewaniem i
    zaśnieżaniem, ochronę przyległego terenu przed nadmiernym hałasem,
    zanieczyszczeniem powietrza, wody i gleby. Z powyższych definicji wynika
    więc, że pojęcie zieleni przydrożnej ma bardzo szeroki zakres
    przedmiotowy i obejmuje w zasadzie wszystkie rośliny rosnące w pasie
    drogowym, poczynając od trawy, a kończąc na drzewach."

    > Ale Ty nie będziesz niczego wolał. Jak Ci się coś przytrafi na drodze to
    > się rozp... jak inni.

    Nie, bo nie będę w takim miejscu zapierdalał. Proste?

    Ty no weź a jak ci drogę podmyje?

    --
    BartekZX9R
    Ave1,8