-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 15 Jun 2015 09:25:54 +0200
From: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>
Reply-To: b...@w...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
References: <X...@1...0.0.1>
<ml1981$7g1$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<ml19sm$9bl$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<55749575$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5575e365$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<ml5snn$e39$1@node2.news.atman.pl>
<557869f6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<mlb9i6$vor$1@node1.news.atman.pl> <mlb9n6$vp5$1@node1.news.atman.pl>
<mlbfev$1jg$1@node2.news.atman.pl> <mlbfkv$1tm$1@node2.news.atman.pl>
<mlbgnm$7fr$1@node1.news.atman.pl> <mlbguj$395$1@node2.news.atman.pl>
<mlbhmt$438$1@node2.news.atman.pl> <mlbjf9$5qj$1@node2.news.atman.pl>
<557d68ed$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
<mlks0s$j51$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <mlks0s$j51$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 58
Message-ID: <557e7dff$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5-226-68-186.snvo.net.pl
X-Trace: 1434353151 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2200 5.226.68.186:55704
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564408
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-06-14 o 23:34, re pisze:
> W sumie są. Strefa drogowa obejmuje pasy ochronne a drzewa o których
> mowa są chyba na poboczu zaledwie. Nie są tylko na jezdni.
I co wyskakują znienacka na jezdnię? Jestem ciekaw dlaczego co
poniektórym ciężko zrozumieć, że nie zawsze trzeba zapierdlać ile
fabryka dała.
Jak jadę drogą przy której rosną drzewa zaraz przy jezdni to nie jadę
100 i więcej tylko zawsze w taki sposób, żeby w sytuacji awaryjnej nie
wylądować na drzewie.
> Jak ktoś wybiera zapierdalanie po drodze tam gdzie nie ma do tego warunków
> naraża sie na ryzyko wypadku.
> ---
> Ty weź zamieszkaj przy jakiejś większej drodze to zobaczysz kto naprawdę
> jest poszkodowany w zdarzeniach drogowych.
A to jest w jakiś sposób ważne?
> Drzewa przy drodze również zapobiegają nawiewianiu śniegu na jezdnię.
> ---
> Jak ? Pnie co 20 metrów, między nimi hula wiatr.
Proszę bo widzę, że razem z Budzikiem wyłączyli wam google
"Definicję zadrzewień ustala art. 5 pkt 27 u.o.p., stanowiąc, że
zadrzewienia to drzewa i krzewy w granicach pasa drogowego, pojedyncze
drzewa lub krzewy albo ich skupiska niebędące lasem w rozumieniu art. 3
ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2005
r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.), wraz z terenem, na którym występują, i
pozostałymi składnikami szaty roślinnej tego terenu, spełniające cele
ochronne, produkcyjne lub społeczno-kulturowe. Z przepisem tym
koresponduje art. 4 pkt 22 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach
publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.)
- dalej u.d.p., który określa, że przez zieleń przydrożną należy
rozumieć roślinność umieszczoną w pasie drogowym, mającą na celu w
szczególności ochronę użytkowników drogi przed oślepieniem przez pojazdy
nadjeżdżające z kierunku przeciwnego, ochronę drogi przed zawiewaniem i
zaśnieżaniem, ochronę przyległego terenu przed nadmiernym hałasem,
zanieczyszczeniem powietrza, wody i gleby. Z powyższych definicji wynika
więc, że pojęcie zieleni przydrożnej ma bardzo szeroki zakres
przedmiotowy i obejmuje w zasadzie wszystkie rośliny rosnące w pasie
drogowym, poczynając od trawy, a kończąc na drzewach."
> Ale Ty nie będziesz niczego wolał. Jak Ci się coś przytrafi na drodze to
> się rozp... jak inni.
Nie, bo nie będę w takim miejscu zapierdalał. Proste?
> O ile postulat masowego wycinania drzew wydaje się mało realny do
> zrealizowania o tyle same drzewa niczego nie dają. Narażają nie tylko
> przez to, że ktoś w nie wjedzie poza jezdnią, ale także przez to, że się
> położą na jezdni. Dzisiaj w środku miasta takie drzewo sobie leżało.
Ty no weź a jak ci drogę podmyje?
--
BartekZX9R
Ave1,8
EL
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.15 11:00 Budzik
- 15.06.15 11:00 Budzik
- 15.06.15 11:25 RoMan Mandziejewicz
- 15.06.15 11:31 RoMan Mandziejewicz
- 15.06.15 12:32 Bartek Kacprzak
- 15.06.15 12:34 Shrek
- 15.06.15 12:35 Shrek
- 15.06.15 12:45 Liwiusz
- 15.06.15 12:54 Bartek Kacprzak
- 15.06.15 13:00 RoMan Mandziejewicz
- 15.06.15 13:58 Budzik
- 15.06.15 13:58 Budzik
- 15.06.15 13:58 Budzik
- 15.06.15 14:15 Shrek
- 15.06.15 14:19 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]