  • Data: 2015-06-15 11:00:50
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > I musisz akurat wtedy zapierdalać? Lubisz to? Jak nie masz warunków do
    > tego to jedziesz mniej niż ograniczenie/limit. Proste.
    > Czy ty akurat musisz zawsze jechać na limicie?

    Po pierwsze nigdy nie wiesz kiedy taka sytuacja cie spotka - nie da sie
    wiec odpowiednio wczesniej zwolnic.
    Po drugie taka sytuacja jest niebezpieczna przy kazdej predkosci i nie
    mówie tu o predkosciach rzedu 120 a 90, 70 itp.
    No chyba, że Twoje doświadczenie za kierownicą mówi ci coś innego?

    > A nie możesz sam sobie tego sprawdzić?

    Ale to Ty podałes te teze. Mam nadzieje, ze nie wyssałes jej z palca,
    dlatego prosze o dane.