  • Data: 2015-06-15 11:00:50
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > I co wyskakują znienacka na jezdnię? Jestem ciekaw dlaczego co
    > poniektórym ciężko zrozumieć, że nie zawsze trzeba zapierdlać ile
    > fabryka dała.
    > Jak jadę drogą przy której rosną drzewa zaraz przy jezdni to nie jadę
    > 100 i więcej tylko zawsze w taki sposób, żeby w sytuacji awaryjnej nie
    > wylądować na drzewie.

    To ile wtedy jedziesz?

> [...]
    > przydrożną należy rozumieć roślinność umieszczoną w pasie drogowym,
    > mającą na celu w szczególności ochronę użytkowników drogi przed
    > oślepieniem przez pojazdy nadjeżdżające z kierunku przeciwnego,
    > ochronę drogi przed zawiewaniem i zaśnieżaniem, ochronę przyległego
    > terenu przed nadmiernym hałasem, zanieczyszczeniem powietrza, wody i
    > gleby. Z powyższych definicji wynika więc, że pojęcie zieleni
    > przydrożnej ma bardzo szeroki zakres przedmiotowy i obejmuje w
    > zasadzie wszystkie rośliny rosnące w pasie drogowym, poczynając od

    Wow, tyle tekstu i cały o niczym.
    Podpowiem - jak przy drodze rosnie krzak, ktory zatrzymuje rzeczywiscie
    snieg a na ktory wpadniecie samochodem spowoduje rysy lakieru to ja nie
    postuluje jego wycinania. Rozmawiamy o DRZEWACH w pojeciu potocznym a nie o
    zadrzewieniu w ujeciu ustawy. O drzewach! Czyli o takich "roslinkach" ktore
    w kontakcie z samochodem nagle znajdują sie w srodku auta przecinajac czesc
    karoserii na pól niszczac przy okazji wszystko po drodze łacznie z
    pasazerami...