  • Data: 2015-06-11 10:43:16
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-11 10:30, Liwiusz wrote:

    > I właśnie chodzi o to, aby nie mieli pecha.

    Demagogia. Jak nie będzie drzew to będą rowy, krowy i rowerzysci. Po
    prostu wydasz kasę, a problem będzie dalej istniał, tylko na innym
    poziomie.

    > Nigdzie.

    No dobra. Czyli po prostu wycinka. Więc jestem przeciw. Do tej pory
    padały argumenty "dlaczego te drzewa muszą stać _akurat_ przy drodze".
    Teraz zmieniamy to "na po co nam drzewa". No więc niestety są nam
    potrzebne, bo bez nich się podusimy;)

    > Czyli życie ludzkie nie stanowi dla ciebie żadnego wartości, aby ponieść
    > koszt w intencji jego ochrony?

    Demagogia. Możesz wydać całe PKB na wycinanie drzew, służbę zdrowia czy
    budowę autostrad a ludzie i tak będą ginąć. Czy jesteś za przebudową
    wszystkich przejazdów kolejowych na wiadukty? Nie - czy ludzkie życie
    nie stanowi dla ciebie żadnej wartości? A może za zakazem używania
    samochodów ktore nie mają 5 gwiazdek w testach? Nie? Itd. Za nakazem
    mania świateł przez pieszych? Tania demagogia i populizm. Mamy
    ograniczone środki, więc należy je wykorzystywać tam gdzie przyniesie to
    największy efekt. A z pewnością większy przyniesie na krajówce czy
    wojewódzkiej niż na wiejskiej drodze składającej się głownie z łat na
    asfalcie.

    Shrek.