  • Data: 2015-06-11 11:23:14
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-11 11:13, Liwiusz wrote:

    > Demagogia. Krowy i rowerzyści tak samo są jak są teraz drzewa (wycięcie
    > drzew nie spowoduje wystąpienia nowych zagrożeń)

    W sumie to prawdopodobnie spodowduje - zapierdalaczy będzie więcej, ale
    nie o to chodzi. Chodzi o to, że dalej będą zdarzali się tacy co "będą
    mieć pecha". Więc usunięcie drzew przeniesie tylko problem "pecha" na
    inny poziom. Po prostu poruszanie się samochodem jest z definicji
    niebezpieczne - i owszem należy rozważać które działania bezpieczeństwo
    podniosą, ale postulat "likwidacji pecha" jest po prostu absurdalny. Za
    wycinką i przeciw są racjonalne argumenty i tych się trzymajmy. Nie
    mieszajmy do tego pecha.

    > Aha. Nie mam pytań.

    Ja też nie. Tym bardziej, że argumenty wycinasz.

    Shrek.