  • Data: 2011-03-08 15:57:30
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:1x3ogeojm7p6n$.dlg@lepper.institute.com...

    > ROTFL!!!!! Chodzą w tle.... systemy ci się niuniek pomerdały.
    > "Multitasking" w kościele Apple oznacza,

    Piszesz nie na temat. Pisaliśmy o tym, że coś tam czeka na
    moduł telefoniczny, że jakieś kółeczko appla się kręci... skup się.

    > Niemniej jak po typowym kociku świadków Jobsa nie spodziewałem się po
    > tobie
    > jakiejkolwiek rzetelnej wiedzy na temat tego co tak bezkrytycznie wpychasz
    > innym, więc nie martw się, wcale mnie nie zawiodłeś.

    ??? Zarzucasz iPhonowi że się zawiesza, że ma jakieś problemy
    ale sam go nie używasz i nie wierzysz człowiekowi który go używa.
    To sie właśnie nazywa fanatyzm. Ciebie nie interesują relacje
    z pierwszej ręki - Ty powtarzasz jakieś bzdury których nie sprawdziłeś.