eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzeryfowieRe: Szeryfowie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Szeryfowie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1kqf8n9a2njmv$.1kuphw0yfd2k7$.dlg@40tude.net>
    <1jobvvfyjz8gq$.3eghdj7lz2s6.dlg@40tude.net>
    <5b84136b$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5b85837a$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5b85bb4e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b86914e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <pm63un$e40$1@node1.news.atman.pl> <pm6cpg$jp3$1@node2.news.atman.pl>
    <pm8obp$219$2@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <5b87fda8$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <6...@g...com>
    <pm97q2$gok$3@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <5b88489a$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <pm9igm$iq9$1@news.mixmin.net>
    <7...@g...com>
    Date: Fri, 31 Aug 2018 13:46:24 +0200
    Message-ID: <7zbifnqt5v5l$.pt5p7pec69y8$.dlg@40tude.net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1535715978 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 584 82.143.187.50:58774
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3049
    X-Received-Body-CRC: 3263612418
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639030
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 30 Aug 2018 13:34:11 -0700 (PDT),
    z...@g...com napisał(a):

    > Suwak działa jedynie gdy oba pasy są w ruchu i są przerwy pomiędzy autami.
    > Pojawia się zwężenie i jeden pas ma możliwość zmieścić się na drugim.
    > To jest ten suwak na który buractwo się powołuje.

    Raczej nie - wtedy nie ma korka, wiec nie ma potrzeby nazywania tego
    jakos specjalnie :-)

    > Jednak następuje zagęszczenie aut na jednym pasie co doprowadza do
    > zwolnienia jazdy i braku możliwości wchłonięcia następnych
    > pojazdów. W takiej sytuacji każdy rycerz ortalionu który wyprzedza
    > taką kolumnę pojazdów i usiłuje się w nią wbić przy końcu swojego
    > pasa wymusza zatrzymanie całej kolumny która teraz nie ma już
    > miejsca dla buraka. Nie ma mowy o wjeżdżaniu na suwak gdy on jest
    > dawno zapięty. Dlatego usprawiedliwianie swojego cwaniactwa zasadą
    > suwaka mogę tłumaczyć litościwie brakiem zrozumienia tym jak on
    > działa.

    Ale skoro masz tak ograniczona przepustowosc, to korek bedzie sie
    wydluzal, a jeden pas bedzie stal pusty.
    Czy to zle ? Jak sie wydluzy tak, ze bedzie utrudnial gdzies
    wczesniej, to zle.
    No i to dziala tylko wtedy, jak sie wszyscy stosuja, a tu widzisz -
    jeden omija, setka patrzy na niego wilkiem i utrudnia.
    Albo setka omija, a tysiac stoi :-)

    A przeciez jest proste rozwiazanie - zajac dwa pasy, polaczyc sie przy
    zwezeniu.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: