  • Data: 2011-08-06 23:08:08
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Aug 2011 22:17:29 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Czyli motocykl jest zarówno samochodem, jak i motocyklem. Trochę dużo
    > jaźni, jak na pojazd jednośladowy ;-)

    No bo widzisz - moze byc jednosladowy, albo dwusladowy, trzykolowy
    symetryczny, lub z bocznym wozkiem, a w sumie to czemu nie np 6 kolowy - co
    sie dziwic ze sami nie wiedza co to jest :-)

    A tak mi chodzi po glowie ze sa jakies riksze motorowe - to coz to jest jak
    nie samo_chod osobowy :-)

    PS jak z bagaznikiem, to i ciezarowy :-)

    J.