  • Data: 2011-08-03 09:32:57
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Primo: kto powiedział, że jest więcej niż jeden pas ruchu?
    >
    > Secundo: naucz się wreszcie przepisów, uparty ignorancie! Przy skręcaniu
    > wolno zająć dowolny pas!

    Jak jest strzalka w lewo to znaczy że jest więcej pasów. Ale miszczowi się
    zachciało mieć całą drogę dla siebie, prawda?

    Nie jestem ignorantem - bo zdaje sobie sprawę ze swojej niewiedzy, i między
    innymi po to czytam tą grupę by ją uzupełnić.

    Ale zwracam uwagę że znajomość suchych przepisów to nie wszystko - jest
    jeszcze zdrowy rozsądek.

    Jestem pewien że dużo tu osób na pamięć znających przepisy jeżdzi jak
    kierowcy bombowca.

    MS