eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySyrena 105 (km/h) i ITD
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 87

  • 71. Data: 2013-10-08 22:09:40
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-08 20:04, dddddddd pisze:
    > W dniu 2013-10-08 17:21, Artur Maśląg pisze:
    (...)
    >> wykroczeniem. Ot parę medialnych doniesień. Dodatkowo cały czas kręcisz
    >> się w kółko twierdząc, że ja niby napisałem, że system się nie myli.
    >> Tymczasem napisałem, że system może generować pewien margines błędów,
    >> ale się banalnie wyjaśnia.
    >
    > jeszcze raz cytat:
    > "Grzegorz Puternicki, właściciel firmy transportowej, wlicza mandaty w
    > >>>> koszty prowadzenia firmy. Dlatego, gdy dostał pocztą karę, nie
    > >>>> zamierzał
    > >>>> jej unikać."
    >
    > "Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie
    > jechalem tak szybko"
    >
    > dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci i
    > nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie tego
    > przyniesie mu wymierne straty materialne*).

    Cóż, dla Ciebie być może. Zresztą skoro nie wnika i płaci to jego
    problem. No, ale w tv to super materiał :>

    > Pewnie nawet ciężko byłoby mu do tego dojść.

    W firmie transportowej z tachografami - wiesz, alternatywna wersja
    rzeczywistości to zbyt delikatne określenie na Twoje kombinacje.
    Weź mnie nie rozśmieszaj. Pogadaj może z kimś znajomym (nie ze mną,
    ja jestem niewiarygodny) jak wygląda transport drogowy itd.

    >> Jak ktoś łamie przepisy i ma tego świadomość to być może trafi kiedyś
    >> na błąd systemu, który spowoduje, że zapłaci nie za swoje wykroczenie,
    >> a może za swoje (tylko nikt go nie złapał), dobrowolnie.
    >
    > tylko po co cała ta farsa z FR, wystarczy losowo wybranym osobom wysyłać
    > mandaty.

    Hmmm, zdaje się, że nie biorąc udziału w losowaniu to się niczego nie
    wygra.

    > To na służbach istnieje obowiązek udowodnienia winy, a nie odwrotnie.

    To zależy co chciałeś przez to powiedzieć. Tak naprawdę to nawet nie
    muszą winy udowadniać.

    > Kto jest bez wykroczenia niechaj pierwszy rzuci kluczyki...

    A co, z wykroczeniem to już prowadzić nie wolno?






  • 72. Data: 2013-10-09 07:42:59
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 Oct 2013 22:09:40 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-10-08 20:04, dddddddd pisze:
    > (...)
    >> "Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^
    >> tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >> byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie
    >> jechalem tak szybko"
    >>
    >> dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci i
    >> nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie tego
    >> przyniesie mu wymierne straty materialne*).

    > Cóż, dla Ciebie być może. Zresztą skoro nie wnika i płaci to jego
    > problem. No, ale w tv to super materiał :>
    >
    >> Pewnie nawet ciężko byłoby mu do tego dojść.
    > W firmie transportowej z tachografami - wiesz, alternatywna wersja
    > rzeczywistości to zbyt delikatne określenie na Twoje kombinacje.

    Pierdolisz jak potluczony, ze tak zacytuje :-P

    Spojrz sobie na tarczke tachografu i zobacz czy mozesz ustalic z jaka
    predkoscia jechales o 12:15+/-niewiadoma.

    No owszem, moze sie okazac ze akurat stales w warszawskich korkach i
    przez pol godziny wskazowka nie przekroczyla 30, ale jak przyjdzie
    zarzut z normalnej trasy ze 72/50 bylo ... to grzecznie zaplacisz.

    Ale po paru mandatach sie wycwani, na tarczke spojrzy, a noz tam
    akurat jest 55 w tej minucie, zobaczymy ktorej legalizacji sad
    uwierzy. :-)


    J.


  • 73. Data: 2013-10-09 09:16:16
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-09 07:42, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 08 Oct 2013 22:09:40 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-10-08 20:04, dddddddd pisze:
    >> (...)
    >>> Pewnie nawet ciężko byłoby mu do tego dojść.
    >> W firmie transportowej z tachografami - wiesz, alternatywna wersja
    >> rzeczywistości to zbyt delikatne określenie na Twoje kombinacje.
    >
    > Pierdolisz jak potluczony, ze tak zacytuje :-P

    Klasyka gatunku jak widzę, no, ale może byś czasem przeczytał jednak
    na co odpowiadasz :>

    Pełna treść na którą ja odpowiadałem:
    "
    "Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie
    jechalem tak szybko"

    dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci i
    nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie
    tego przyniesie mu wymierne straty materialne*). Pewnie nawet ciężko
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    byłoby mu do tego dojść. Banalne do wyjaśnienia jest to dla garstki
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    osób które nie mają nic innego na głowie i zapamiętują co i kiedy
    robili."

    Teraz możesz spokojnie skierować to co napisałeś pod swoim adresem,
    chyba że chcesz stwierdzić, że w firmie transportowej z tachografami
    nie wiadomo kto, kiedy i gdzie jeździł, a mandaty płaci bez weryfikacji
    jak tylko przychodzą.

    > Spojrz sobie na tarczke tachografu i zobacz czy mozesz ustalic z jaka
    > predkoscia jechales o 12:15+/-niewiadoma.

    Tarczkę tachografu? A nie lepiej na wydruk jak przyjdzie czas
    ewentualnego wyjaśnienia problemu? Wiesz co to jest karta
    kierowcy i do czego jest używana? No, ale to że tak powiem kolejna
    kwestia, a nie ta do której się wprost odnosiłem w tym fragmencie.



  • 74. Data: 2013-10-09 10:35:17
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-10-09 07:42, J.F. pisze:
    >> (...)
    >>>> Pewnie nawet ciężko byłoby mu do tego dojść.
    >>> W firmie transportowej z tachografami - wiesz, alternatywna wersja
    >>> rzeczywistości to zbyt delikatne określenie na Twoje kombinacje.
    >> Pierdolisz jak potluczony, ze tak zacytuje :-P

    >Klasyka gatunku jak widzę, no, ale może byś czasem przeczytał jednak
    >na co odpowiadasz :>
    >Pełna treść na którą ja odpowiadałem:
    >"
    >"Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    >tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka
    >i
    >byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze
    >nie
    >jechalem tak szybko"
    >dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci
    >i
    >nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie
    >tego przyniesie mu wymierne straty materialne*). Pewnie nawet ciężko
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >byłoby mu do tego dojść. Banalne do wyjaśnienia jest to dla garstki
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >osób które nie mają nic innego na głowie i zapamiętują co i kiedy
    >robili."

    No, czyli dddddd napisal "pewnie ciezko byloby mu tego dojsc", a ty
    cos o alternatywnej wersji rzeczywistosci, czyli jak rozumiem
    sugerujesz ze latwo sprawdzic.

    >Teraz możesz spokojnie skierować to co napisałeś pod swoim adresem
    >chyba że chcesz stwierdzić, że w firmie transportowej z tachografami
    >nie wiadomo kto, kiedy i gdzie jeździł,

    Kto i gdzie to wiadomo, ale pisemko z ITD mowi ze o godz 12.15 na 174
    km drogi krajowej nr 8 przekroczono predkosc.

    >a mandaty płaci bez weryfikacji jak tylko przychodzą.

    Nie wykluczam. Kierowcom na punktach nie zalezy, szefowi tez nie, za
    to na szybkosci tak, wiec pewnie placi i obcina z premii :-)

    >> Spojrz sobie na tarczke tachografu i zobacz czy mozesz ustalic z
    >> jaka
    >> predkoscia jechales o 12:15+/-niewiadoma.
    >Tarczkę tachografu? A nie lepiej na wydruk jak przyjdzie czas
    >ewentualnego wyjaśnienia problemu? Wiesz co to jest karta
    >kierowcy i do czego jest używana? No, ale to że tak powiem kolejna
    >kwestia, a nie ta do której się wprost odnosiłem w tym fragmencie.

    Z tego wydruku ci wyjdzie ze zwolniles przed znakiem, wiec FR za
    znakiem sie pomylil ?

    Owszem, niektore firmy moga miec sledzenie przez GPS, ale i to nie
    zawsze pomoze.

    J.


  • 75. Data: 2013-10-09 11:02:52
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-09 10:35, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-10-09 07:42, J.F. pisze:
    >>> (...)
    >>>>> Pewnie nawet ciężko byłoby mu do tego dojść.
    >>>> W firmie transportowej z tachografami - wiesz, alternatywna wersja
    >>>> rzeczywistości to zbyt delikatne określenie na Twoje kombinacje.
    >>> Pierdolisz jak potluczony, ze tak zacytuje :-P
    >
    >> Klasyka gatunku jak widzę, no, ale może byś czasem przeczytał jednak
    >> na co odpowiadasz :>
    >> Pełna treść na którą ja odpowiadałem:
    >> "
    >> "Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    >> tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    >> byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie
    >> jechalem tak szybko"
    >> dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci i
    >> nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie
    >> tego przyniesie mu wymierne straty materialne*). Pewnie nawet ciężko
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >> byłoby mu do tego dojść. Banalne do wyjaśnienia jest to dla garstki
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >> osób które nie mają nic innego na głowie i zapamiętują co i kiedy
    >> robili."
    >
    > No, czyli dddddd napisal "pewnie ciezko byloby mu tego dojsc", a ty cos
    > o alternatywnej wersji rzeczywistosci, czyli jak rozumiem sugerujesz ze
    > latwo sprawdzic.

    Masz z tym jakiś problem w firmie transportowej z tachografami?
    Tak, twierdzenie że ciężko stwierdzić co kto gdzie i kiedy to
    alternatywna wersja rzeczywistości.

    >> Teraz możesz spokojnie skierować to co napisałeś pod swoim adresem
    >> chyba że chcesz stwierdzić, że w firmie transportowej z tachografami
    >> nie wiadomo kto, kiedy i gdzie jeździł,
    >
    > Kto i gdzie to wiadomo,

    Wiec jednak wiadomo :>

    > ale pisemko z ITD mowi ze o godz 12.15 na 174 km
    > drogi krajowej nr 8 przekroczono predkosc.

    Przychodzi - chcesz napisać, że pomiar jest błędny i na podstawie
    zdjęcia to stwierdzisz? Takie pomiary rzeczy tak naprawdę podważają
    tylko ci, którzy regularnie łamią ograniczenia i to często sporo,
    a później próbują udowodnić, że nikt ich za rękę nie złapał, a jak
    złapał to mówią że to nie ich ręka.

    >> a mandaty płaci bez weryfikacji jak tylko przychodzą.
    >
    > Nie wykluczam. Kierowcom na punktach nie zalezy, szefowi tez nie, za to
    > na szybkosci tak, wiec pewnie placi i obcina z premii :-)

    Tak, tak, w ciemno płaci 'nie wskazując'. Jeszcze radośnie to
    pokazuje w tv, a pół pms-u wierzy w takie cuda.



  • 76. Data: 2013-10-09 11:40:02
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-10-09 10:35, J.F pisze:
    >>> dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go
    >>> płaci i
    >>> nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo
    >>> wyjaśnianie
    >>> tego przyniesie mu wymierne straty materialne*). Pewnie nawet
    >>> ciężko
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> byłoby mu do tego dojść. Banalne do wyjaśnienia jest to dla
    >>> garstki
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> osób które nie mają nic innego na głowie i zapamiętują co i kiedy
    >>> robili."
    >> No, czyli dddddd napisal "pewnie ciezko byloby mu tego dojsc", a ty
    >> cos
    >> o alternatywnej wersji rzeczywistosci, czyli jak rozumiem
    >> sugerujesz ze
    >> latwo sprawdzic.

    >Masz z tym jakiś problem w firmie transportowej z tachografami?
    >Tak, twierdzenie że ciężko stwierdzić co kto gdzie i kiedy to
    >alternatywna wersja rzeczywistości.

    Kto jechal w tym dniu danym autem to pewnie latwo.
    Ze jechal do Krakowa to pewnie tez latwo.
    Ktora droga jechal to juz moze niekoniecznie.
    A to wazne jak np zle numer rejestracyjny rozpoznano.

    >> ale pisemko z ITD mowi ze o godz 12.15 na 174 km
    >> drogi krajowej nr 8 przekroczono predkosc.
    >Przychodzi - chcesz napisać, że pomiar jest błędny i na podstawie
    >zdjęcia to stwierdzisz? Takie pomiary rzeczy tak naprawdę podważają
    >tylko ci, którzy regularnie łamią ograniczenia i to często sporo,
    >a później próbują udowodnić, że nikt ich za rękę nie złapał, a jak
    >złapał to mówią że to nie ich ręka.

    No i widzisz - przyjdzie ci ze twoje auto pojechalo 90, to nie
    bedziesz protestowal, tylko grzecznie zaplacisz. Co najwyzej sie
    bedziesz zastanawial "przeciez ja tam zawsze zwalniam, czemu tym razem
    nie zwolnilem, a moze to nie ja".

    A tu chlop ma czarno na bialym ze to radar zle zmierzyl. Bo
    szczesliwie ma i ogranicznik i tachograf.

    Ale co dalej ? Inspektorzy ITD, ich rzecznik, i takie dupki jak ty
    beda probowali udowodnic ze radar jest homologowany i atestowany i
    nikt ich za reke nie zlapal ze sprzet zle mierzy. A sprawiedliwie
    byloby jakby radar natychmiast poddali badaniom, wysylke mandatow z
    niego wstrzymali, a sady prowadzace wczesniejsze sprawy poinformowali
    ze takie rzeczy sie zdarzyly.
    A tak na dobra sprawe to nalezaloby system zatrzymac do czasu
    znalezienia przyczyny i naprawienia systemu :-)

    >>> a mandaty płaci bez weryfikacji jak tylko przychodzą.
    >> Nie wykluczam. Kierowcom na punktach nie zalezy, szefowi tez nie,
    >> za to
    >> na szybkosci tak, wiec pewnie placi i obcina z premii :-)
    >Tak, tak, w ciemno płaci 'nie wskazując'. Jeszcze radośnie to
    >pokazuje w tv, a pół pms-u wierzy w takie cuda.

    A co, myslisz ze mu zalezy aby ciezarowki jezdzily przepisowo, a
    pracownicy potracili PJ ? :-)

    J.


  • 77. Data: 2013-10-09 12:17:22
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-09 11:40, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)
    >> Masz z tym jakiś problem w firmie transportowej z tachografami?
    >> Tak, twierdzenie że ciężko stwierdzić co kto gdzie i kiedy to
    >> alternatywna wersja rzeczywistości.
    >
    > Kto jechal w tym dniu danym autem to pewnie latwo.
    > Ze jechal do Krakowa to pewnie tez latwo.
    > Ktora droga jechal to juz moze niekoniecznie.
    > A to wazne jak np zle numer rejestracyjny rozpoznano.

    Zatoczyłeś kółko jak widzę. Męczysz tego kota, a jakoś nie
    potrafisz przyjąć do wiadomości, że gdy się taki błąd trafia
    (a pewnie się jakieś trafiają) to się to banalnie wyjaśnia
    w dalszej części postępowania. Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
    to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
    o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.

    >> Przychodzi - chcesz napisać, że pomiar jest błędny i na podstawie
    >> zdjęcia to stwierdzisz? Takie pomiary rzeczy tak naprawdę podważają
    >> tylko ci, którzy regularnie łamią ograniczenia i to często sporo,
    >> a później próbują udowodnić, że nikt ich za rękę nie złapał, a jak
    >> złapał to mówią że to nie ich ręka.
    >
    > No i widzisz - przyjdzie ci ze twoje auto pojechalo 90, to nie bedziesz
    > protestowal, tylko grzecznie zaplacisz. Co najwyzej sie bedziesz
    > zastanawial "przeciez ja tam zawsze zwalniam, czemu tym razem nie
    > zwolnilem, a moze to nie ja".

    Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
    wątpliwości co pomiaru. No, ale do tego to trzeba mieć trochę
    dyscypliny i uczciwości. Jak zawsze zwalniam i raz nie zwolniłem
    to co mam zrobić innego jak zapłacić?

    > A tu chlop ma czarno na bialym ze to radar zle zmierzyl. Bo szczesliwie
    > ma i ogranicznik i tachograf.

    No ma - i co z tego? Takie rzeczy się mogą zdarzyć i to się wyjaśnia.

    > Ale co dalej ? Inspektorzy ITD, ich rzecznik, i takie dupki jak ty beda
    > probowali udowodnic ze radar jest homologowany i atestowany i nikt ich
    > za reke nie zlapal ze sprzet zle mierzy.

    Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
    twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
    problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie
    zgodnie z przepisami i nie biorę udziału w teoriach spiskowych i
    kretyńskich nagonkach? Mało tego - próbujesz mi jeszcze imputować,
    jakobym twierdził, że nie ma błędnych pomiarów itd., w sytuacji
    gdy twierdzę, że takowe mogą się pojawiać, podobnie jak błędy
    rozpoznania tablic.

    > A sprawiedliwie byloby jakby
    > radar natychmiast poddali badaniom, wysylke mandatow z niego wstrzymali,
    > a sady prowadzace wczesniejsze sprawy poinformowali ze takie rzeczy sie
    > zdarzyly.

    Może się na sprawiedliwość to nie powołuj, szczególnie że o szczegółach
    sprawy nie masz bladego pojęcia (podobnie jak ja).

    > A tak na dobra sprawe to nalezaloby system zatrzymac do czasu
    > znalezienia przyczyny i naprawienia systemu :-)

    Nie ma systemów bezbłędnych.

    >> Tak, tak, w ciemno płaci 'nie wskazując'. Jeszcze radośnie to
    >> pokazuje w tv, a pół pms-u wierzy w takie cuda.
    >
    > A co, myslisz ze mu zalezy aby ciezarowki jezdzily przepisowo, a
    > pracownicy potracili PJ ? :-)

    Tak naprawdę to nie interesuje mnie na czym mu zależy.




  • 78. Data: 2013-10-09 12:44:28
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-10-06 22:19, J.F. pisze:
    >> Ale podobno niewykonana i jakos nikt generalnego inspektora nie
    >> zwalnia, mimo ze budzet wyjatkowo napiety.

    >Do czego to doszło.
    >Budżet celowo oszukany to i kwota z mandatów nierealna.

    Watpie. Kwota w 2012 dosc realna, tylko ze system ruszyl na dobre w
    pazdzierniku a nie od stycznia.

    Ale w 2013 juz pracowal, nie wiem jakie wyniki byly pod koniec 2012,
    ale kwota nadal wydaje mi sie realna.

    To jest w koncu 300 FR.
    Kobylnica miala z FR 6 mln zl rocznie. Fakt ze maja tych FR 10, ale
    podejrzewam ze na sluzbie jednoczesnie to gora dwa ...

    >Tylko jest pytanie co jest tu realne? Może emerytury? ;-)
    >PS. Tak wiem... Dbałość o nasze bezpieczeństwo jest z pewnością
    >realna i przemyślana ;-)

    Calosc w ogole jakas dziwna. Najpierw Tusk, ktory o FR ma jasne zdanie
    http://www.youtube.com/watch?v=qhsptzbjHiE
    a potem stawia siec.
    Ta siec sie stawia, stawia, i postawic przez pare lat nie moze.
    Potem ITD nie realizuje postawionego planu i jakos nikt za to kary nie
    ponosi.

    Tak jakby ktos to sabotowal, ale musial sie pochwalic ze siec FR
    zrobil :-)

    J.


  • 79. Data: 2013-10-09 14:24:50
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l33afk$3q7$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2013-10-09 11:40, J.F pisze:
    >> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >>> Masz z tym jakiś problem w firmie transportowej z tachografami?
    >>> Tak, twierdzenie że ciężko stwierdzić co kto gdzie i kiedy to
    >>> alternatywna wersja rzeczywistości.
    >
    >> Kto jechal w tym dniu danym autem to pewnie latwo.
    >> Ze jechal do Krakowa to pewnie tez latwo.
    >> Ktora droga jechal to juz moze niekoniecznie.
    >> A to wazne jak np zle numer rejestracyjny rozpoznano.

    >Zatoczyłeś kółko jak widzę. Męczysz tego kota, a jakoś nie
    >potrafisz przyjąć do wiadomości, że gdy się taki błąd trafia
    >(a pewnie się jakieś trafiają) to się to banalnie wyjaśnia
    >w dalszej części postępowania.

    Banalnie to sie wyjasnia jak jedziesz ciezarowka z ogranicznikiem i
    tachografem, a system zglosi predkosc nierealna, np te 155 km/h.

    A jesli pojedziesz osobowka bez zadnych rejestratorow do przepisowych
    50, a przyjdzie fotka z 78, to sie rownie banalnie nie wyjasnia -
    kierowca bedzie winny, chocby nie wiadomo jak sie przysiegal ze
    przeciez zna doskonale to miejsce i zawsze zwalnia.

    No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.

    >Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
    >to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
    >o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.

    Wystarczy tych pare przykladow. Znaczy sie zdarza sie.

    A jak sobie wyobrazasz to banalne wyjasnienie w sytuacji gdy przyjdzie
    wezwanie ze pod Szczecinem jechales 105/50, a ty wiesz tylko ze do
    Szczecina w tym roku nie jechales, i dzieci tez nie wyskoczyly?

    Jeden telefon do ITD wystarczy ?

    >>> Przychodzi - chcesz napisać, że pomiar jest błędny i na podstawie
    >>> zdjęcia to stwierdzisz? Takie pomiary rzeczy tak naprawdę
    >>> podważają
    >>> tylko ci, którzy regularnie łamią ograniczenia i to często sporo,
    >>> a później próbują udowodnić, że nikt ich za rękę nie złapał, a jak
    >>> złapał to mówią że to nie ich ręka.
    >> No i widzisz - przyjdzie ci ze twoje auto pojechalo 90, to nie
    >> bedziesz
    >> protestowal, tylko grzecznie zaplacisz. Co najwyzej sie bedziesz
    >> zastanawial "przeciez ja tam zawsze zwalniam, czemu tym razem nie
    >> zwolnilem, a moze to nie ja".

    >Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
    >wątpliwości co pomiaru.

    A jak masz, to jak udowodnisz ze sie system pomylil ?
    Patrz wyzej - tez zaplacisz, tyle ze kosztami sadowymi :-)

    >No, ale do tego to trzeba mieć trochę
    >dyscypliny i uczciwości. Jak zawsze zwalniam i raz nie zwolniłem
    >to co mam zrobić innego jak zapłacić?

    A pamietasz te wszyskie razy gdy nie zwolniles ?
    No coz, moze i jestes taki kapelusznik co zawsze stara sie jechac
    przepisowo.

    Ale wrocmy do podstawowego problemu - przychodzi wezwanie ze bylo 78,
    wydaje ci sie ze jechales 50, wiec co - protestujesz ?

    >> A tu chlop ma czarno na bialym ze to radar zle zmierzyl. Bo
    >> szczesliwie
    >> ma i ogranicznik i tachograf.
    >No ma - i co z tego? Takie rzeczy się mogą zdarzyć i to się wyjaśnia.

    Na luzie z gorki moze i 110 potrafi osiagnac. A tu bylo 155, i zalozmy
    ze na plaskim.

    >> Ale co dalej ? Inspektorzy ITD, ich rzecznik, i takie dupki jak ty
    >> beda
    >> probowali udowodnic ze radar jest homologowany i atestowany i nikt
    >> ich
    >> za reke nie zlapal ze sprzet zle mierzy.

    >Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
    >twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
    >problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie

    Nie, wczesniej i teraz nadal pierdolisz, jesli twierdzisz ze z tarczki
    da sie odczytac predkosc
    na 113 km DK8 o godzinie 12:15 czasu fotoradaru.

    Moze akurat sie i da, ale jak zwolnisz przed wioska, to sie juz nie da
    tak dokladnie odczytac czy to bylo przed, czy za ...

    >zgodnie z przepisami i nie biorę udziału w teoriach spiskowych i
    >kretyńskich nagonkach? Mało tego - próbujesz mi jeszcze imputować,
    >jakobym twierdził, że nie ma błędnych pomiarów itd., w sytuacji
    >gdy twierdzę, że takowe mogą się pojawiać, podobnie jak błędy
    >rozpoznania tablic.

    Czekam na opis banalnego odkrecenia blednych tablic :-)

    >> A sprawiedliwie byloby jakby
    >> radar natychmiast poddali badaniom, wysylke mandatow z niego
    >> wstrzymali,
    >> a sady prowadzace wczesniejsze sprawy poinformowali ze takie rzeczy
    >> sie
    >> zdarzyly.

    >Może się na sprawiedliwość to nie powołuj, szczególnie że o
    >szczegółach
    >sprawy nie masz bladego pojęcia (podobnie jak ja).

    Bledne pomiary sie zdarzaja, ty to wiesz, ja to wiem :-P

    >> A tak na dobra sprawe to nalezaloby system zatrzymac do czasu
    >> znalezienia przyczyny i naprawienia systemu :-)
    >Nie ma systemów bezbłędnych.

    Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
    10, 100, tysiac ?

    >>> Tak, tak, w ciemno płaci 'nie wskazując'. Jeszcze radośnie to
    >>> pokazuje w tv, a pół pms-u wierzy w takie cuda.
    >> A co, myslisz ze mu zalezy aby ciezarowki jezdzily przepisowo, a
    >> pracownicy potracili PJ ? :-)
    >Tak naprawdę to nie interesuje mnie na czym mu zależy.

    Jemu zalezy na pieniadzach :-)
    Pieniadze wymagaja dobrych cen i zadowolonego klienta :-)


    J.


  • 80. Data: 2013-10-09 15:21:44
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.10.2013 20:33, Maurycy Poszepszyński pisze:
    > Dnia 2013-10-06 10:42, Użytkownik - anacron napisał::
    >> W dniu 06.10.2013 01:44, Tomasz Pyra pisze:
    >>> http://www.tvp.pl/wroclaw/aktualnosci/rozmaitosci/sy
    renka-pogromca-szos/10388148
    >>>
    >>>
    >>> Taki dziadek to ma dobrze - sam jest sparażowany, Syrena wygląda na stan
    >>> jeszcze gorszy niż sam dziadek, no to się "wymigał" od mandatu.
    >>>
    >>> Ale co ma zrobić w takiej sytuacji sprawny kierowca, sprawnego
    >>> samochodu,
    >>> skoro ITD właśnie na tą okoliczność, celowo nie wysyła zdjęć, ani w
    >>> żaden
    >>> sposób nie umożliwia zapoznania się ze zdjęciem?
    >>
    >> Wysłać to:
    >> http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/
    >>
    > Rewela! :-)

    I działa :)

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: