    Date: Tue, 08 Oct 2013 22:09:40 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD

    W dniu 2013-10-08 20:04, dddddddd pisze:
    > W dniu 2013-10-08 17:21, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > jeszcze raz cytat:
    > "Grzegorz Puternicki, właściciel firmy transportowej, wlicza mandaty w
    >
    > "Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie
    > jechalem tak szybko"
    >
    > dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci i
    > nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie tego
    > przyniesie mu wymierne straty materialne*).

    Cóż, dla Ciebie być może. Zresztą skoro nie wnika i płaci to jego
    problem. No, ale w tv to super materiał :>

    > Pewnie nawet ciężko byłoby mu do tego dojść.

    W firmie transportowej z tachografami - wiesz, alternatywna wersja
    rzeczywistości to zbyt delikatne określenie na Twoje kombinacje.
    Weź mnie nie rozśmieszaj. Pogadaj może z kimś znajomym (nie ze mną,
    ja jestem niewiarygodny) jak wygląda transport drogowy itd.

    > tylko po co cała ta farsa z FR, wystarczy losowo wybranym osobom wysyłać
    > mandaty.

    Hmmm, zdaje się, że nie biorąc udziału w losowaniu to się niczego nie
    wygra.

    > To na służbach istnieje obowiązek udowodnienia winy, a nie odwrotnie.

    To zależy co chciałeś przez to powiedzieć. Tak naprawdę to nawet nie
    muszą winy udowadniać.

    > Kto jest bez wykroczenia niechaj pierwszy rzuci kluczyki...

    A co, z wykroczeniem to już prowadzić nie wolno?