    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <l2tl1s$7db$2@node1.news.atman.pl> <l2vft1$ra5$1@news.task.gda.pl>
    <l30pin$574$1@dont-email.me> <l30qe5$o3e$1@node2.news.atman.pl>
    <l30ttn$ts3$1@dont-email.me> <l30uhn$l1q$1@node1.news.atman.pl>
    <l31131$hdm$1@dont-email.me>
    <5254230d$0$21846$65785112@news.neostrada.pl>
    <l31hfk$qso$1@dont-email.me>
    <52546688$0$21826$65785112@news.neostrada.pl>
    <13llqpkijfj33$.1xqxlnzbr8hje.dlg@40tude.net>
    <l32vs3$rdf$1@node2.news.atman.pl>
    <52551548$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3363v$24r$1@node2.news.atman.pl>
    <52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
    <l33afk$3q7$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Date: Wed, 9 Oct 2013 14:24:50 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-10-09 11:40, J.F pisze:

    >Zatoczyłeś kółko jak widzę. Męczysz tego kota, a jakoś nie
    >potrafisz przyjąć do wiadomości, że gdy się taki błąd trafia
    >(a pewnie się jakieś trafiają) to się to banalnie wyjaśnia
    >w dalszej części postępowania.

    Banalnie to sie wyjasnia jak jedziesz ciezarowka z ogranicznikiem i
    tachografem, a system zglosi predkosc nierealna, np te 155 km/h.

    A jesli pojedziesz osobowka bez zadnych rejestratorow do przepisowych
    50, a przyjdzie fotka z 78, to sie rownie banalnie nie wyjasnia -
    kierowca bedzie winny, chocby nie wiadomo jak sie przysiegal ze
    przeciez zna doskonale to miejsce i zawsze zwalnia.

    No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.

    >Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
    >to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
    >o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.

    Wystarczy tych pare przykladow. Znaczy sie zdarza sie.

    A jak sobie wyobrazasz to banalne wyjasnienie w sytuacji gdy przyjdzie
    wezwanie ze pod Szczecinem jechales 105/50, a ty wiesz tylko ze do
    Szczecina w tym roku nie jechales, i dzieci tez nie wyskoczyly?

    Jeden telefon do ITD wystarczy ?

    >Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
    >wątpliwości co pomiaru.

    A jak masz, to jak udowodnisz ze sie system pomylil ?
    Patrz wyzej - tez zaplacisz, tyle ze kosztami sadowymi :-)

    >No, ale do tego to trzeba mieć trochę
    >dyscypliny i uczciwości. Jak zawsze zwalniam i raz nie zwolniłem
    >to co mam zrobić innego jak zapłacić?

    A pamietasz te wszyskie razy gdy nie zwolniles ?
    No coz, moze i jestes taki kapelusznik co zawsze stara sie jechac
    przepisowo.

    Ale wrocmy do podstawowego problemu - przychodzi wezwanie ze bylo 78,
    wydaje ci sie ze jechales 50, wiec co - protestujesz ?

    >No ma - i co z tego? Takie rzeczy się mogą zdarzyć i to się wyjaśnia.

    Na luzie z gorki moze i 110 potrafi osiagnac. A tu bylo 155, i zalozmy
    ze na plaskim.

    >Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
    >twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
    >problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie

    Nie, wczesniej i teraz nadal pierdolisz, jesli twierdzisz ze z tarczki
    da sie odczytac predkosc
    na 113 km DK8 o godzinie 12:15 czasu fotoradaru.

    Moze akurat sie i da, ale jak zwolnisz przed wioska, to sie juz nie da
    tak dokladnie odczytac czy to bylo przed, czy za ...

    >zgodnie z przepisami i nie biorę udziału w teoriach spiskowych i
    >kretyńskich nagonkach? Mało tego - próbujesz mi jeszcze imputować,
    >jakobym twierdził, że nie ma błędnych pomiarów itd., w sytuacji
    >gdy twierdzę, że takowe mogą się pojawiać, podobnie jak błędy
    >rozpoznania tablic.

    Czekam na opis banalnego odkrecenia blednych tablic :-)

    >Może się na sprawiedliwość to nie powołuj, szczególnie że o
    >szczegółach
    >sprawy nie masz bladego pojęcia (podobnie jak ja).

    Bledne pomiary sie zdarzaja, ty to wiesz, ja to wiem :-P

    >Nie ma systemów bezbłędnych.

    Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
    10, 100, tysiac ?

    >Tak naprawdę to nie interesuje mnie na czym mu zależy.

    Jemu zalezy na pieniadzach :-)
    Pieniadze wymagaja dobrych cen i zadowolonego klienta :-)

    J.