eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySyrena 105 (km/h) i ITDRe: Syrena 105 (km/h) i ITD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Date: Wed, 09 Oct 2013 12:17:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 76
    Message-ID: <l33afk$3q7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@4...net>
    <5251a685$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <l2tl1s$7db$2@node1.news.atman.pl> <l2vft1$ra5$1@news.task.gda.pl>
    <l30pin$574$1@dont-email.me> <l30qe5$o3e$1@node2.news.atman.pl>
    <l30ttn$ts3$1@dont-email.me> <l30uhn$l1q$1@node1.news.atman.pl>
    <l31131$hdm$1@dont-email.me>
    <5254230d$0$21846$65785112@news.neostrada.pl>
    <l31hfk$qso$1@dont-email.me>
    <52546688$0$21826$65785112@news.neostrada.pl>
    <13llqpkijfj33$.1xqxlnzbr8hje.dlg@40tude.net>
    <l32vs3$rdf$1@node2.news.atman.pl>
    <52551548$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3363v$24r$1@node2.news.atman.pl>
    <52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1381313844 3911 159.253.247.138 (9 Oct 2013 10:17:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Oct 2013 10:17:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506708
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-09 11:40, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)
    >> Masz z tym jakiś problem w firmie transportowej z tachografami?
    >> Tak, twierdzenie że ciężko stwierdzić co kto gdzie i kiedy to
    >> alternatywna wersja rzeczywistości.
    >
    > Kto jechal w tym dniu danym autem to pewnie latwo.
    > Ze jechal do Krakowa to pewnie tez latwo.
    > Ktora droga jechal to juz moze niekoniecznie.
    > A to wazne jak np zle numer rejestracyjny rozpoznano.

    Zatoczyłeś kółko jak widzę. Męczysz tego kota, a jakoś nie
    potrafisz przyjąć do wiadomości, że gdy się taki błąd trafia
    (a pewnie się jakieś trafiają) to się to banalnie wyjaśnia
    w dalszej części postępowania. Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
    to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
    o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.

    >> Przychodzi - chcesz napisać, że pomiar jest błędny i na podstawie
    >> zdjęcia to stwierdzisz? Takie pomiary rzeczy tak naprawdę podważają
    >> tylko ci, którzy regularnie łamią ograniczenia i to często sporo,
    >> a później próbują udowodnić, że nikt ich za rękę nie złapał, a jak
    >> złapał to mówią że to nie ich ręka.
    >
    > No i widzisz - przyjdzie ci ze twoje auto pojechalo 90, to nie bedziesz
    > protestowal, tylko grzecznie zaplacisz. Co najwyzej sie bedziesz
    > zastanawial "przeciez ja tam zawsze zwalniam, czemu tym razem nie
    > zwolnilem, a moze to nie ja".

    Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
    wątpliwości co pomiaru. No, ale do tego to trzeba mieć trochę
    dyscypliny i uczciwości. Jak zawsze zwalniam i raz nie zwolniłem
    to co mam zrobić innego jak zapłacić?

    > A tu chlop ma czarno na bialym ze to radar zle zmierzyl. Bo szczesliwie
    > ma i ogranicznik i tachograf.

    No ma - i co z tego? Takie rzeczy się mogą zdarzyć i to się wyjaśnia.

    > Ale co dalej ? Inspektorzy ITD, ich rzecznik, i takie dupki jak ty beda
    > probowali udowodnic ze radar jest homologowany i atestowany i nikt ich
    > za reke nie zlapal ze sprzet zle mierzy.

    Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
    twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
    problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie
    zgodnie z przepisami i nie biorę udziału w teoriach spiskowych i
    kretyńskich nagonkach? Mało tego - próbujesz mi jeszcze imputować,
    jakobym twierdził, że nie ma błędnych pomiarów itd., w sytuacji
    gdy twierdzę, że takowe mogą się pojawiać, podobnie jak błędy
    rozpoznania tablic.

    > A sprawiedliwie byloby jakby
    > radar natychmiast poddali badaniom, wysylke mandatow z niego wstrzymali,
    > a sady prowadzace wczesniejsze sprawy poinformowali ze takie rzeczy sie
    > zdarzyly.

    Może się na sprawiedliwość to nie powołuj, szczególnie że o szczegółach
    sprawy nie masz bladego pojęcia (podobnie jak ja).

    > A tak na dobra sprawe to nalezaloby system zatrzymac do czasu
    > znalezienia przyczyny i naprawienia systemu :-)

    Nie ma systemów bezbłędnych.

    >> Tak, tak, w ciemno płaci 'nie wskazując'. Jeszcze radośnie to
    >> pokazuje w tv, a pół pms-u wierzy w takie cuda.
    >
    > A co, myslisz ze mu zalezy aby ciezarowki jezdzily przepisowo, a
    > pracownicy potracili PJ ? :-)

    Tak naprawdę to nie interesuje mnie na czym mu zależy.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: