  • 51. Data: 2010-11-02 22:15:28
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:c1.01.3NFPzG$J35@mike.oldfield.org.pl...

    > Ależ mogę - po prostu wyprzedzam całe stado kretynów :D
    Jajco tam, pomarzyć sobie możesz. Przy dzisiejszej gęstości ruchu,
    szczególnie w obszarze zabudowanym, jeden sprawniejszy kierowca cię usadzi
    jak zafajdanego szczeniaka i tyle twojego.
    Kretynów trza usadzać.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2010-11-02 22:17:45
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:c1.01.3NFQ04$J36@mike.oldfield.org.pl...

    > Pozdrów zatem swą mamę.
    Moja mam nie żyje. Nie moge tego zrobić osobiście, w realu przyjmij więc do
    wiadomości, że wirtualnie pluję w twoją prostacką gębę, gnoju.

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2010-11-03 10:13:35
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-11-02 20:36, Jotte pisze:
    > Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podbudowujesz nadwątlone ego, ale to żadna odwaga. Tacy niczego poza
    > "myślami" rzucać nie mogą, bo mają rękawy związane za plecami.
    > A HirszFeld tak się pisze prawidłowo, nieuku.

    > Napisz sobie ten EOT jeszcze 10 razy, mądrzejszy nie będziesz.

    Kiedyś ktoś ci wreszcie odstrzeli ten paralizator w twoje wlasne dupsko
    - twój chłopak będzie pewnie zachwycony po takiej terapii...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 54. Data: 2010-11-03 10:39:05
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy [trochę długie]
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-02 19:30, Jotte pisze:
> [...]
    > ostro i stać na czerwonym tuż przede mną. I ja to czuję przez blachę, bo
    > kierunkowskazów zwykle nie używa. 5 m debil zyskał. Zatem nie ja go
    > nauczyłem, tylko on debilem był już przedtem.
    > Dlatego ja mu się nie daję objechać, kontroluję sytuację i zostawiam go na
    > bocznym pasie prawym lub lewym, zależy którym szarżował, ale z długą
    > kolejką. Widzę czasem potem w lusterku jak chce wrócić i stoi żałośnie z
    > wrzuconym kierunkiem, bo inni też go nie wpuszczają widząc co robił.
    > Chamstwu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom.

    Czy dobrze zrozumiałem.
    Pasy skrajne zastawione, środkowy wolny. Ty jedziesz środkowym a koleś
    chce Cię wyprzedzić jednym z zakorkowanych pasów? Mogłeś coś bardziej
    wiarygodnego wymyślić. Nauczycielu.

    A.

  • 55. Data: 2010-11-03 10:43:51
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-01 11:53, Jotte pisze:
    > Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wyluzuj, na zawał chcesz zarabiać?
    > Tak jest i tyle.
    > Jedź sobie spokojnie swoje, radia posłuchaj, z pasażerami pogadaj.

    Dobrze powiedziane.

    > Ja tam bardziej widzę nerwusów, narwańców pokopanych, co to błyskają,
    > nawet trąbią, usiłują wyprzedzać na wariata.

    j.w.

    > Mają pecha jak na mnie
    > trafią, bo przez najbliższy odcinek pojadą bardzo, bardzo wolno i mogą
    > ze złości pogryźć kierownicę.
    > Nie dalej jak wczoraj szkoliłem takich buraków na drodze dojazdowej do
    > nekropolii.

    A tu pokazałeś, żeś zwykły wiejski głupek.

    Pomijając Twoje zwykłe chamstwo, nie pomyślałeś, że może ten którego
    blokujesz wiezie rodzącą żonę do szpitala, a może dławiące się dziecko,
    które użądliła pszczoła. Przykładów można by mnożyć, wspomniałem tylko
    te które przytrafiły się komuś znajomemu.

    Jeżeli powyższe do Twojej chorej wyobraźnie nie dociera, to chociaż
    pomyśl, co z Tobą zrobi taki koleś, którego zblokowałeś i nie zdążył na
    czas.

    A.

  • 56. Data: 2010-11-03 10:48:15
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-02 22:15, Jotte pisze:
> [...]
    > szczególnie w obszarze zabudowanym, jeden sprawniejszy kierowca cię
    > usadzi jak zafajdanego szczeniaka i tyle twojego.

    Sprawny kierowca nie blokuje ruchu. A to, jesteś zwykłym pantoflarzem
    nie jest powodem, do wyżywania się na innych na drodze. Znajdź sobie
    jakieś hobby, może to Cię jakoś wyluzuje.

    A.

  • 57. Data: 2010-11-03 10:49:42
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-03 10:13, Mikołaj Tutak pisze:

    > Kiedyś ktoś ci wreszcie odstrzeli ten paralizator w twoje wlasne dupsko
    > - twój chłopak będzie pewnie zachwycony po takiej terapii...

    Strony "xxx", raczej emocji nie okazują.

    A.

  • 58. Data: 2010-11-03 10:51:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-02 22:17, Jotte pisze:
> [...]
    > Moja mam nie żyje. Nie moge tego zrobić osobiście, w realu przyjmij więc
    > do wiadomości, że wirtualnie pluję w twoją prostacką gębę, gnoju.

    Jesteś żenujący. Wycierać sobie publicznie na usenecie tyłek , śmiercią
    własnej matki. Szok.

    A.

  • 59. Data: 2010-11-03 10:55:35
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-02 22:17, Jotte wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > do wiadomości, że wirtualnie pluję w twoją prostacką gębę, gnoju.

    Naucz się pisać nieuku :-) Cóż za wyrafinowany język panie nauczycielu z
    Bożej łaski :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik