  • 1. Data: 2010-10-31 18:46:27
    Temat: Wymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Pacjent - fiat doblo 1,9 jtd
    Czeka mnie wymiana koła dwumasowego i chciałem zapytać bardziej biegłych w
    temacie Kolegów ile mnie to może walnąć po kieszeni.
    Ile może kosztować robocizna a ile części. Jakiej marki koło wybrać
    ("oryginał" wytrzymał 52 tys, więc może zamiennik)?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-10-31 19:14:50
    Temat: Re: Wymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jacek wrote:
> [...]
    > Ile może kosztować robocizna a ile części. Jakiej marki koło wybrać
    > ("oryginał" wytrzymał 52 tys, więc może zamiennik)?

    valeo robilo jakie zamienniki dla roznych marek i podobno to rozwiazywalo
    problem tego syfiastego mechanizmu raz na zawsze. Poszukaj po haslach valeo
    sprzeglo kolo dwumasowe itp

  • 3. Data: 2010-10-31 19:54:17
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    kompletne sprzęgło z dwumasą kosztuje około 3500
    do tego robocizna 1000 zł

  • 4. Data: 2010-10-31 20:17:37
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-31 19:14, Papkin wrote:

    > valeo robilo jakie zamienniki dla roznych marek i podobno to
    > rozwiazywalo problem tego syfiastego mechanizmu raz na zawsze. Poszukaj
    > po haslach valeo sprzeglo kolo dwumasowe itp

    Te zapewnienia to twierdzenie producenta. Byłbym ostrożny z zamianą
    dwumasy na takie wynalazki. Może się okazać ze zamiast dwumasy padnie
    później skrzynia biegów.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2010-10-31 20:34:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Oct 2010 20:17:37 +0100, Yans van Horn napisał(a):

    > Te zapewnienia to twierdzenie producenta. Byłbym ostrożny z zamianą
    > dwumasy na takie wynalazki. Może się okazać ze zamiast dwumasy padnie
    > później skrzynia biegów.

    Jakoś silniki przez wiele lat jeździły z normalnym kołem zamachowym i
    wszystko było dobrze. Czasem nawet te same silniki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-10-31 20:35:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Oct 2010 19:54:17 +0100, fuen napisał(a):

    > kompletne sprzęgło z dwumasą kosztuje około 3500
    > do tego robocizna 1000 zł

    nie licząc takiego drobiazgu, że koła dwumasowe nowe Valeo są już od 1000
    zł.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-10-31 20:35:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-31 20:34, Waldek Godel pisze:

    > Jakoś silniki przez wiele lat jeździły z normalnym kołem zamachowym i
    > wszystko było dobrze. Czasem nawet te same silniki.

    I te same skrzynie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 8. Data: 2010-11-01 13:58:35
    Od: Wreith <w...@w...pl>

    W dniu 2010-10-31 18:46, Jacek pisze:
> [...]
    > Ile może kosztować robocizna a ile części. Jakiej marki koło wybrać
    > ("oryginał" wytrzymał 52 tys, więc może zamiennik)?

    A który to z JTD-ków ??
    Np.do 120 KM zamiennik LUK-a kosztuje 1950 zł w BHMD.

  • 9. Data: 2010-11-01 14:07:30
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-31 20:34, Waldek Godel wrote:

    > Jakoś silniki przez wiele lat jeździły z normalnym kołem zamachowym i
    > wszystko było dobrze. Czasem nawet te same silniki.

    Kołem zamachowym może normalnym, ale sprzeglem napewno innym.Nie mam
    zaufania do valeo jako wytwórcy.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2010-11-01 14:26:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 01 Nov 2010 14:07:30 +0100, Yans van Horn napisał(a):

    > Kołem zamachowym może normalnym, ale sprzeglem napewno innym.Nie mam
    > zaufania do valeo jako wytwórcy.

    ROTFL!!!!!!
    A może jeszcze jesteś z tych co uważają, że Citroen montuje elektronikę od
    jakiejś chińskiej firemki? Bo tu niedawno taki jeden takie teksty rzucał,
    to z tej samej półki

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel