    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Date: Wed, 03 Nov 2010 10:43:51 +0100

    W dniu 2010-11-01 11:53, Jotte pisze:
    > Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wyluzuj, na zawał chcesz zarabiać?
    > Tak jest i tyle.
    > Jedź sobie spokojnie swoje, radia posłuchaj, z pasażerami pogadaj.

    Dobrze powiedziane.

    > Ja tam bardziej widzę nerwusów, narwańców pokopanych, co to błyskają,
    > nawet trąbią, usiłują wyprzedzać na wariata.

    j.w.

    > Mają pecha jak na mnie
    > trafią, bo przez najbliższy odcinek pojadą bardzo, bardzo wolno i mogą
    > ze złości pogryźć kierownicę.
    > Nie dalej jak wczoraj szkoliłem takich buraków na drodze dojazdowej do
    > nekropolii.

    A tu pokazałeś, żeś zwykły wiejski głupek.

    Pomijając Twoje zwykłe chamstwo, nie pomyślałeś, że może ten którego
    blokujesz wiezie rodzącą żonę do szpitala, a może dławiące się dziecko,
    które użądliła pszczoła. Przykładów można by mnożyć, wspomniałem tylko
    te które przytrafiły się komuś znajomemu.

    Jeżeli powyższe do Twojej chorej wyobraźnie nie dociera, to chociaż
    pomyśl, co z Tobą zrobi taki koleś, którego zblokowałeś i nie zdążył na
    czas.

    A.