  • 1. Data: 2010-10-31 21:46:11
    Temat: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: lukz <l...@v...pl>

    Nie wiem czy to przypadek, czy to jakies zachowania stadne, czy totalne
    ogolnonarodowe zacmienie, ale po prostu w okolicach jakis wazniejszych
    swiat, typu nadchodzace, nie da sie po prostu normalnie jezdzic.

    Rzecz dotyczy Krakowa i okolic:

    - na drogi wyjezdzaja pojazdy ktore juz dawno powinny dokonac zywota w
    hucie - rozpadajace sie polonezy, skody 105, inne zuki snuja sie
    krajowymi drogami, znienacka wyskakujac z podporzadkowanej, smutno i
    slabo swiecac jedynym dzialajacym tylnim brudnym swiatlem

    - kobity w seiczento pedzace krajowa droga 30 km/h w pozycji na sepa

    - prowincja kurczowo zajmujaca lewy pas na autostradzie, oczywiscie
    pedzaca 100km/h

    - chlopy zapominaja na swiatlach jak sie wrzuca jedynke

    - niektorzy zapominaja ktoredy maja jechac

    - rozni dziwni ludzie: zajedzaja droge bez patrzenia w lusterka, nie
    uzywaja kierunkowskazow, jezdza jacys tacy otumanieni.. i wiele wiele
    innych dziwnych zachowan

    O co kurna chodzi? ;)

  • 2. Data: 2010-10-31 21:54:20
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: "Darrek" <o...@m...com>

    chodzi o to zebys sobie w kupil koncu helikopter bo jak widac nie umiesz
    dostosowac sie do wiekszosci ! :)

  • 3. Data: 2010-10-31 21:56:24
    Od: "Darrek" <o...@m...com>

    mozesz tez zamiast w kupil koncu, kupic w koncu :)

  • 4. Data: 2010-10-31 22:39:45
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > - rozni dziwni ludzie: zajedzaja droge bez patrzenia w lusterka, nie
    > uzywaja kierunkowskazow, jezdza jacys tacy otumanieni.. i wiele wiele
    > innych dziwnych zachowan
    >

    > O co kurna chodzi? ;)

    jade sobie dziś jezdnią dwupasmową jednokierunkową. Ustawiam się do
    skrętu w lewo blisko lewej krawędzi. Nagle zaczuna na mnie trąbić baba
    skręcająca w lewo z prawego pasa. Zatrzymuje się i pytam o co chodzi.
    Dostaje bluzgi, że powinni mi zabrać PJ bo nie umiem jechać, bo
    spowodowałem zagrożenie, bo nie umiem skręcać. Nie zakumała a starałem
    się wytłumaczyć, że w lewo skręca się na jednokierunkowej z lewego pasa.
    No ale cóż miała na tablicy DWR*. Jak się wieś zapuści do miasta to taki
    efekt

  • 5. Data: 2010-10-31 22:55:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-31 21:46, lukz pisze:
    > Nie wiem czy to przypadek, czy to jakies zachowania stadne, czy totalne
    > ogolnonarodowe zacmienie, ale po prostu w okolicach jakis wazniejszych
    > swiat, typu nadchodzace, nie da sie po prostu normalnie jezdzic.

    Przy takich okazjach na trasy wyjeżdża masa kierowców którzy przez cały
    rok jeżdżą po swoim mieście po trójkącie dom-praca-sklep.
    A tu nagle trzeba na groby na drugi koniec kraju jechać.

  • 6. Data: 2010-10-31 23:13:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-31 21:46:11 +0100, lukz <l...@v...pl> said:

    > O co kurna chodzi? ;)

    O powszechne, niestety, przekonanie, że wystarczy kupić prawo jazdy
    (lub samochód), by móc kierować pojazdem.
    Może atawizm wyniesiony ze wsi, że każdy może _kuniem_ powozić.

    (żeby było dziwniej, ten sam naród już żąda testów dla kierowców
    autobusów, tirów, samolotów...)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-11-01 02:09:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin lukz

    > O co kurna chodzi? ;)

    Przecież tak jest cały rok, 95% kierowców jedzie jakby nie spali ze dwie
    doby i jeszcze przyćpali po tym wszystkim. W święta jest po prostu trochę
    gorzej.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-11-01 05:39:33
    Od: pwz <p...@o...eu>

> [...]
    > ogolnonarodowe zacmienie, ale po prostu w okolicach jakis wazniejszych
    > swiat, typu nadchodzace, nie da sie po prostu normalnie jezdzic.
    (...)
    > O co kurna chodzi? ;)

    Nie wiem, czego się czepiasz. Przecież tak jest codziennie, tyle tylko,
    że ruch się przeniósł nieco bliżej cmentarzy.
    pwz

  • 9. Data: 2010-11-01 08:45:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Oct 2010 21:46:11 +0100, lukz wrote:
> [...]
    >krajowymi drogami, znienacka wyskakujac z podporzadkowanej, smutno i
    >slabo swiecac jedynym dzialajacym tylnim brudnym swiatlem

    Co sie dziwisz - trzyma dziadek swoja skode w garazu wlasnie po to
    zeby raz do roku przejechac sie 100 km ..

    Przy czym ja tam nie narzekam - zlom moze i wyglada na rozpadajacy
    sie, ale jakos nie rozpada. Wczoraj przejechalem 500km, ludzie jezdza
    w miare normalnie, choc jeden polonez to w zasadzie wymusil ..

    J.

  • 10. Data: 2010-11-01 08:58:04
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-10-31 22:55, Tomasz Pyra pisze:
    > Przy takich okazjach na trasy wyjeżdża masa kierowców którzy przez cały
    > rok jeżdżą po swoim mieście po trójkącie dom-praca-sklep.
    > A tu nagle trzeba na groby na drugi koniec kraju jechać.
    Czasem dla kierowców tego rodzaju wyzwaniem jest nawet jazda po własnym
    mieście, gdy zamiast przejechać skrzyżowanie prosto, trzeba na nim
    skręcić...

    --
    Wojciech Smagowicz