  • 41. Data: 2010-11-02 19:30:53
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy [trochę długie]
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Od: "lublex" <l...@o...pl>
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Data: 2 listopada 2010 18:44

    >Jak to skąd? Wyszkoliłeś i masz.
    No to pięknie, pieknie...
    To ja opiszę przykładową sytuację z jaką stykam się ciągle.
    Opisz zupełnie za darmo, więc można czytać śmiało.
    Trzy pasy w jednym kierunku, za jakieś 400 m skrzyżowanie. Na nim:
    - pas lewy tylko w lewo, tłoczno, bo popularny skręt;
    - pas śroskowy tylko prosto, doś luźno;
    - pas prawy prosto i w prawo, ciasno, bo zaraz za nim przejście mające
    zielone w tym samym momencie, co pas, więc wstarczy jeden pacan co życzy
    sobie w prawo i piesi blokują jego, a on cały pas i ogon gotowy.
    Jadę prosto środkowym. Ale widzę w lusterku (lewym lub prawym) gnającego
    debila. Po co, gna? Przecież i tak jest czerwone - widać z daleka, można
    spokojnie dojechać, jak człowiek.
    Otóż on gna po to, aby zdołać mnie wyprzedzić, zajechać mi drogę, zahamować
    ostro i stać na czerwonym tuż przede mną. I ja to czuję przez blachę, bo
    kierunkowskazów zwykle nie używa. 5 m debil zyskał. Zatem nie ja go
    nauczyłem, tylko on debilem był już przedtem.
    Dlatego ja mu się nie daję objechać, kontroluję sytuację i zostawiam go na
    bocznym pasie prawym lub lewym, zależy którym szarżował, ale z długą
    kolejką. Widzę czasem potem w lusterku jak chce wrócić i stoi żałośnie z
    wrzuconym kierunkiem, bo inni też go nie wpuszczają widząc co robił.
    Chamstwu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2010-11-02 20:06:23
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Od: "lublex" <l...@o...pl>
    > Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    > Data: 2 listopada 2010 18:44
    > No to pięknie, pieknie...
    > To ja opiszę przykładową sytuację z jaką stykam się ciągle.

    (Ciach głupoty)

    > Dlatego ja mu się nie daję objechać, (...)

    No to zacytuję Wieszcza Jotte:
    "Spróbuj zmądrzeć, jak dasz radę. Ulica to nie tor wyścigowy."
    no i
    EOT

    pozdr
    lublex

  • 43. Data: 2010-11-02 20:18:06
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt nie broni głupiemu dziecku szanować matki.

    Szanowałeś?
    Na pocieszenie za Hirszweldem
    "Nadzieja matką głupich? Przeciwnie, nadzieja to matka tych, którzy nie boją
    się rzucać myśli w daleką przyszłość."

    EOT

    pozdr
    lublex

  • 44. Data: 2010-11-02 20:19:28
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie szkodzi - co mnie to obchodzi?

    Współczuję, chociaż mnie to nie obchodzi

    EOT

    pozdr
    lublex

  • 45. Data: 2010-11-02 20:23:08
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > no i
    > EOT
    No i głupek.
    Nie sądziłem, że aż taki, więc rada co do próby zmądrzenia nieaktualna.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2010-11-02 20:25:15
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Współczuję, chociaż mnie to nie obchodzi
    Gówniarz jesteś i tyle.

    > EOT
    A spadaj, jednego mniej.
    Tylko dotrzymaj.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2010-11-02 20:36:16
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Na pocieszenie za Hirszweldem
    > "Nadzieja matką głupich? Przeciwnie, nadzieja to matka tych, którzy nie
    > boją się rzucać myśli w daleką przyszłość."
    Podbudowujesz nadwątlone ego, ale to żadna odwaga. Tacy niczego poza
    "myślami" rzucać nie mogą, bo mają rękawy związane za plecami.
    A HirszFeld tak się pisze prawidłowo, nieuku.

    > EOT
    Napisz sobie ten EOT jeszcze 10 razy, mądrzejszy nie będziesz.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2010-11-02 22:01:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 14:27:12 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;) oblala
    > by teoretyczny z egzaminu na pj :)

    Jak to dobrze, że jestem w mniejszości :D

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2010-11-02 22:02:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 1 Nov 2010 15:12:53 +0100, Jotte napisał(a):

    > No i co ci da ta twoja "wiedza" i rzekoma "inteligencja", o którą się
    > podejrzewasz?
    > Będziesz jechał tak, jak ci ten z przodu pozwoli i gryzł ze złości
    > tapicerkę.
    > On ma to w tyłku, a ty nic nie możesz poradzić.
    > Smacznego. ;))

    Ależ mogę - po prostu wyprzedzam całe stado kretynów :D

    --

  • 50. Data: 2010-11-02 22:03:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 17:58:42 +0100, Jotte napisał(a):

    > Nadzieja jest, jak wiadomo, matką głupich.

    Pozdrów zatem swą mamę.

    --