  • 91. Data: 2010-11-09 12:08:44
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-06 21:57, Jotte wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Naucz się myśleć, głupcze.
    > Drobne literówki popełnia się z powodu zwykłego pośpiechu, w pewnym
    > wzburzeniu jest to tym bardziej zrozumiałe. To nie to samo co orty
    > niedouków czy bełkot nie umiejących się wysłowić młotów.
    ^^^^^^^^^^^

    Sure, pan nauczyciel wali bykami na lewo i prawo, ale to pośpiech
    przecież :-) Powtórzę: Naucz się pisać NIEUKU :-D

    1. Nieumiejących piszę się razem.

    > Nie tobie mnie oceniać.
    <ciach smęty>

    > A na takiego insekta to zwyczajnie odpowiedni spray i tyle.
    > Słowem - Adam Płaszczyca to zwykła szmata, śmieć i infamis.

    Typowy język prosto z rynsztoka, jakże ci bliski :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 92. Data: 2010-11-09 20:30:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 11:01:57 +0100, Arek (G) napisał(a):

    > Nieletnich chyba nie można zaciągać przed wspomniane oblicze:(

    Rodziców tychże już tak, szczególnie oblicze cywilne :D

    --