  • 31. Data: 2010-11-02 16:38:35
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-01 21:52, Jotte wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > To twoja opinia.
    > Ergo - nieistotne.

    W tym wypadku to nie opinia, to fakt. Poproś kogoś aby ci wytłumaczył :-)

    Dlatego też, dla ciebie go nie mam :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 32. Data: 2010-11-02 17:31:25
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Michał Gut wrote:

    > ja tam mieszkam na wsi

    A ja piszę o pochodzących z takowej.
    :-)))

    > ale nie mam bladego pojecia jak kierowac koniem:)

    Wiśta, hetta, prr! i wio!
    Jak ojciec to robili, dziad, pradziad, prapradziad...
    ;-)))

    > a na powaznie to nie ma co sie dziwic - gdyby zostawic na drodze tylko
    > doswaidcznonych kierowcow to drogi by opustoszaly

    Nota bene że dokładnie ten mechanizm działa w powietrzu.
    I nikt nie protestuje (choć ci od ultralekkich kombinują) .

    >- nie oszukujmy sie.
    > nie ma szans na to zeby ludzie dobrze potrafili jezdzic

    Wiem i dlatego optuję za dopuszczaniem do prowadzenia pojadów tylko
    tych, którzy się do tego nadają.
    Mnie nie przekonuje tzw. argument, że "...kupiłem auto to będę nim
    jeździł bo kupiłem auto".

    > najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;)
    > oblala by teoretyczny z egzaminu na pj :)

    A to inna sprawa - normalny egzamin zdaliby w większości.
    Ten nieuczciwy, obliczony na wyciąganie pieniędzy od kursantów, jest
    łatwy do oblania...

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-11-02 17:56:48
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > W tym wypadku to nie opinia, to fakt. Poproś kogoś aby ci wytłumaczył :-)
    Napisałem ci wyraźnie, że twoja opinia jest nieistotna.
    Nie proś nikogo o tłumaczenie. Nie ma po co.

    > Dlatego też, dla ciebie go nie mam :-)
    Co mnie byle kto obchodzi? Menel żebrzący na parkingu pewnie też nie ma.
    A raz mnie pies pod śmietnikiem obszczekał. Może mnie obrażał w swym języku?

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2010-11-02 17:58:42
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:iapg0d$85n$1@news.onet.pl...

    > nie jestem (mam nadzieję) bezmózgim debilem...
    Nadzieja jest, jak wiadomo, matką głupich.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-11-02 17:59:03
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-11-01 11:53, Jotte pisze:

    > Wyluzuj, na zawał chcesz zarabiać?
    > Tak jest i tyle.
    > Jedź sobie spokojnie swoje, radia posłuchaj, z pasażerami pogadaj.

    Ale co Tobie do tego czy ktoś słucha radia itp.

    > Ja tam bardziej widzę nerwusów, narwańców pokopanych, co to błyskają,
    > nawet trąbią, usiłują wyprzedzać na wariata. Mają pecha jak na mnie
    > trafią, bo przez najbliższy odcinek pojadą bardzo, bardzo wolno i mogą
    > ze złości pogryźć kierownicę.
    > Nie dalej jak wczoraj szkoliłem takich buraków na drodze dojazdowej do
    > nekropolii.

    Mnie jak ktoś chce wyprzedzić to jadę tak aby zrobił to możliwie
    bezpiecznie i sprawnie. No ale ja nie jestem (mam nadzieję) bezmózgim
    debilem...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 36. Data: 2010-11-02 18:44:09
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mark" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > [cut rojenia konfabulanta]
    > Ty, synu, idź nie na psychotesty, tylko do normalnego psychiatry.
    > Skąd się takie czuby biorą, że też to po drogach jeździ...

    Jak to skąd? Wyszkoliłeś i masz.

    pozdr
    lublex

  • 37. Data: 2010-11-02 18:46:06
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > Co mnie byle kto obchodzi? Menel żebrzący na parkingu pewnie też nie ma.
    > A raz mnie pies pod śmietnikiem obszczekał. Może mnie obrażał w swym

    Sie nie dziwie.

    pozdr
    lublex

  • 38. Data: 2010-11-02 18:47:47
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:iapg0d$85n$1@news.onet.pl...
    > Nadzieja jest, jak wiadomo, matką głupich.

    I dalej, jak wiadomo: "każdą matkę należy szanować".

    pozdr
    lublex

  • 39. Data: 2010-11-02 19:23:02
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sie nie dziwie.
    Nie szkodzi - co mnie to obchodzi?

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-11-02 19:25:20
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > I dalej, jak wiadomo: "każdą matkę należy szanować".
    Nikt nie broni głupiemu dziecku szanować matki.

    --
    Jotte