  • 21. Data: 2010-11-01 19:13:49
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:iamvo3$1eae$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie od dziś wiadomo że i z profesorem można wygrać każą dyskusję waląc go
    > raz a mocno w ryja.
    Cóż to za wygrana, menelu, którą świętujesz w celi na dołku, a potem jesteś
    notowany i płacisz odszkodowanie?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2010-11-01 20:27:52
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    > wiadomości
    > To żyj w strasznym żalu.
    > Pogadaj sobie z Kałwalino. Chciałbym mieć go kiedyś za sobą, dostałby
    > szkołę.

    Cienias jesteś. Daj komuś szkołę kto jest przed Tobą.

    pozdr
    lublex

  • 23. Data: 2010-11-01 20:52:37
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cienias jesteś. Daj komuś szkołę kto jest przed Tobą.
    Spróbuj zmądrzeć, jak dasz radę. Ulica to nie tor wyścigowy.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-11-01 21:18:17
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-01 15:12, Jotte wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > No i co ci da ta twoja "wiedza" i rzekoma "inteligencja", o którą się
    > podejrzewasz?
    > Będziesz jechał tak, jak ci ten z przodu pozwoli i gryzł ze złości
    > tapicerkę.
    > On ma to w tyłku, a ty nic nie możesz poradzić.
    > Smacznego. ;))

    Powyższe, dowodzi bezsprzecznie, że rozumienie słowa pisanego jest Ci
    absolutnie obce. Podobnie zresztą jak poszanowanie innych.

    > Teoria dobra jak każda inna.
    > Liczą się jednak fakty i rzeczywistość.

    Faktem jest Twoje irracjonalne zachowanie i powyższa wypowiedź :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 25. Data: 2010-11-01 21:45:38
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuj zmądrzeć, jak dasz radę. Ulica to nie tor wyścigowy.

    A i nie szkoła.

    pozdr
    lublex

  • 26. Data: 2010-11-01 21:52:42
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Powyższe, dowodzi bezsprzecznie, że rozumienie słowa pisanego jest Ci
    > absolutnie obce.
    To twoja opinia.
    Ergo - nieistotne.

    > Podobnie zresztą jak poszanowanie innych.
    Widzisz, chłopcze, na szacunek to trzeba sobie zasłużyć. Nie ma tak, że
    jestem, to mi szacunek należy.
    Żebyś złudzeń nie miał.

  • 27. Data: 2010-11-02 00:22:46
    Od: Mark <y...@g...com>

    On 1 Lis, 19:08, "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> wrote:

    > To żyj w strasznym żalu.
    > Pogadaj sobie z Kałwalino. Chciałbym mieć go kiedyś za sobą, dostałby
    > szkołę.
    > I swoje jaja też by dostał.
    > W reklamówce...
    >
    > --
    > Jotte

    Ty widzę mocny jesteś....................przed
    monitorkiem.................To takie typowe dla ludzi takich jak ty. A
    w realu ? paralizatorek powiadasz...............
    Aś Ty twardzielu ........ ;)
    Cawalino i Samotnik dobrze piszą. Mam takiego "wuja" , nie nazwę tego
    palanta wujem, ale tez mu się pieprzy we łbie, ze będac zawalidroga-
    to na niego czychają źli kierowcy. a on jest cacy, bo w dupę kopany,
    nie łapie, ze gdyby psychotesty były obowiazkowe- taka łajza nie
    wyjechałaby na droge czymś innym niż taczką, i nie wkurwaiał
    normalnych ludzi. Bo w okularkach, z wasem, jebany przez stara w domu
    ile wlezie- na drodze pokaze wszystkim, jaki to jest twradziel ,i
    odreaguje obita morde przez
    starą ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))))))))))))
    Idź na policję założą ci niebieską czy jak ją tam zwał karte- nie
    bedzie cie mama biła ;) a jak mnie wyszkolisz- pokaze ci co potrafi
    impreza 300km i jej hamulce- wtedy przestaniesz pierdolic o
    "szkoleniu" kogos - nauczka będzie bolesna i bedziesz ją pamietałcałe
    zycie "nauczycielu". swoją droga, jak takim nie wstyd- kiedy inni
    patrza jak wstrzymuja ruch, blokuja pas, nie potrafią zasygnalizować
    manewru, czy błysna raz kierunkiem- bo twardziel. a odbierany-
    palant , który nie potrafi jechać, myslec itd i strach za takim
    "mistrzem" jechać

  • 28. Data: 2010-11-02 00:55:23
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Mark" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Ty widzę mocny jesteś....................przed
    > monitorkiem
    [cut rojenia konfabulanta]
    Ty, synu, idź nie na psychotesty, tylko do normalnego psychiatry.
    Skąd się takie czuby biorą, że też to po drogach jeździ...

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2010-11-02 14:27:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Może atawizm wyniesiony ze wsi, że każdy może _kuniem_ powozić.

    ja tam mieszkam na wsi ale nie mam bladego pojecia jak kierowac koniem:)
    kiedys lata temu sasiad (rolnik) mial konia. zawsze zastanawialo mnie jak on
    potrafi go 'obslugiwac':)))
    zdecydowanie latwiej opanowac 4 kółka

    a na powaznie to nie ma co sie dziwic - gdyby zostawic na drodze tylko
    doswaidcznonych kierowcow to drogi by opustoszaly - nie oszukujmy sie. nie
    ma szans na to zeby ludzie dobrze potrafili jezdzic. zadne kursy tego nie
    poprawią w znacznym stopniu - zwyczajnie jak sie mało jezdzi, to i
    doswiadczenia dupne. "zapominaja" ludzie i tyle.

    najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;) oblala
    by teoretyczny z egzaminu na pj :)
    sir

  • 30. Data: 2010-11-02 15:46:07
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 2 Lis, 14:27, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:

    > najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;) oblala
    > by teoretyczny z egzaminu na pj :)

    Mam mały staż za kółkiem (zdawałem półtora roku temu), dlatego
    pamiętam jakie były jajca jak ludzie mówili, że ryli na pamięć
    pytania, zamiast po prostu pomyśleć. Dodam, że chodziło też o pytania
    na pierwszeństwo przejazdu (!). Więc wiesz, to czy ktoś obleje taki
    test czy też go przejdzie pozytywnie przecież nie jest wyznacznikiem
    tego jakim będzie kierowcą... Powiem więcej, ludziom po kursie się
    wydaje (mi się tak też wydawało) że są wielce przygotowani do jazdy i
    w ogóle - nic ich nie zaskoczy... ale to inna bajka.