    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Symetryzator
    Date: Wed, 23 Sep 2015 10:29:52 +0200

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości
    news:mtsba5$o21$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    g1.jpg
    >>> http://www.arising.com.au/people/holland/ralph/cm4ba
    lun.htm

    > To 'albo | albo', dotyczy 'albo masa tu, albo masa tam', w zadnym razie,
    > nie ma zwarcia.
    >
    > Symetryzator, ktory pokazales, prawdopodobnie pracuje z kablem
    > koncentrycznym, ktorego ekran nie_jest uziemniony, (pomiedzy uziemieniem
    > jest jakas impedancja), czyli, tez nie ma zwarcia.

    Zwarcie uzwojenia nie jest przez uziemienie gdzieś tam tylko bezpośrednio na
    płytce. W symetryzatorze, który pokazałem jest zwarcie bo tak jak na
    schematach, które Ty pokazałeś po stronie 75om jest połączenie do warstwy
    masy na PCB i po stronie 300 gdzie na Twoich schematach jest połączenie
    opcjonalne też jest połączenie do tej samej warstwy masy na PCB.
    Nie musiałem specjalnie szukać aby znaleźć symetryzator z takim zwarciem.
    Pierwszy na jaki się natknąłem, co miał zdjęcia z obu stron. Jedyny jaki
    miałem w ręku (lata temu) też miał takie zwarcie i mnie to dziwiło, ale
    byłem jeszcze w liceum i zdecydowanie nie miałem żadnej szansy zrozumieć.
    Teraz niby mam szansę, ale też nie rozumiem :).

    > http://mwrf.com/site-files/mwrf.com/files/archive/mw
    rf.com/Files/30/15084/Figure_07.gif
    > http://mwrf.com/site-files/mwrf.com/files/archive/mw
    rf.com/Files/30/15084/Figure_08.gif

    W tym symetryzatorze który pokazałem połączenie po stronie 75 jest przez
    jakby nieco wydłużoną pułapkę termiczną. Na pewno ma to jakąś indukcyjność
    czyli podobnie do Figure_08. Ale moim zdaniem ta indukcyjność jest znacznie
    mniejsza niż na Figure_08 szczególnie, że aż 4 ścieżki.
    P.G.