    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Symbian wiecznie zywy
    Date: Fri, 12 Nov 2010 12:05:25 +0000

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 12:24:37 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Aaaa, już chyba wiem z czego wynika nasze niezrozumienie się nawzajem.
    > Dla ciebie jednym z głównych wyznaczników smartfonowatości jest
    > otwarty system i możliwość instalacji czegokolwiek, a dla mnie tylko o
    > wiele większa funkcjonalność. I dla mnie nie ma to żadnego połączania

    Nie ma większej funkcjonalności, poza tą, którą dają ci dodatkowe programy.
    Porównaj funkcjonalność po wyjęciu z pudełka dowolnego sprzętu z Androidem
    czy iPhone z np. jakimś SonyEricssonem. Masz spore szanse, że SonyParkinson
    będzie miał więcej funkcji.
    Tym się właśnie różni smartphone od dumbphone, że możesz kształtować jego
    funkcjonalność poprzez dodatkowe oprogramowanie kompilowane pod dany
    system.
    Pierwotna definicja, że smartfon to taki telefon co ma rozbudowaną książkę
    telefoniczną i kalendarz jest już dawno nieaktualne - jeżeli jednak jest
    aktualne, to Nokia 6310 jest smartfonem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan