  • Data: 2010-11-12 13:18:24
    Temat: Re: Symbian wiecznie zywy
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Nov 2010 13:02:40 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >że co????? takich rzeczy jest na tony.
    >I owszem, jest to bardzo często Linux. Ostatnio nawet w telewizorach.
    >Polecam googlanie po hasłach "Popcorn Hour" czy w ogóle "networked media
    >tank" oraz rozwiązania częściowo zamknięte - Boxee Box, Apple TV, Google
    >TV, telewizory Samsunga, itp.

    Taaak, i każdy może w tym tak sobie grzebać, tak? Czy raczej producent
    ci mówi ,,masz tutaj coś co co robi to-i-to-i-to ale grzebać w środku
    ani się waż, bo gwarancja, utnie łapki i kota udusi'', a ,,grzebacze''
    dokopali się że to Linuch i w związku z tym to ...

    Wiesz, ja mówię o *zwykłych* użytkownikach. To że posiadam taką
    maszynkę nie oznacza że mogę ją, ot tak od ręki, zmodyfikować poza tym
    co producent w sofcie pozwolił.

    --
    Grzegorz Krukowski