  • Data: 2010-11-12 14:33:12
    Temat: Re: Symbian wiecznie zywy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Nov 2010 12:05:41 +0000, Waldek Godel wrote:
    >Nie, nie mogę zrozumieć, że ludzie kupują smartfona, bo jest modny, mimo,
    >że go wcale nie potrzebują: 27% użytkowników gejfona NIGDY nie
    >zainstalowało żadnej dodatkowej aplikacji.

    Moze wbudowane ich satysfakcjonuja ?

    Pomysl np tak - rozmawiam grubo ponad 1000 minut miesiecznie, firmowo.
    Co by tu wybrac z oferty operatora ? Z rzadka zobacze cos na www za
    pomoca telefony, chetnie obejrze zdjecia dzieci, docenilbym dostep do
    poczty na telefonie, ale musi czytac zalaczniki z worda, excela i pdf.

    Podejrzane kiedys tam zastosowanie - jak na ekranie komputera wyskoczy
    dziwny komunikat, to wysylamy mms z fotka do supportu. gejfona do tego
    nie trzeba, ale przydalby sie taki w ktorym adres email wprowadza sie
    z ksiazki. Albo support musi miec cos z duzym ekranem.

    >To znaczy, że conajmniej 16 milionów (a lekko licząc dwa razy więcej)
    >użytkowników gejfona go nie potrzebuje, kupiło go wyłącznie dla mody.

    Pomysl ilu dalo sie nabrac - np pomyslalo ze taki kiesonkowy komputer
    z mnostwem programow to fajna rzecz. Albo ze im zastapi nawigacje w
    samochodzie, czy beda sobie mogli taniej pogadac przez Skype.

    >Prostota użytkowanie NIE MA ZNACZENIA - obsługa gejfona całkowicie
    >przerasta jakieś 60-70% jego użytkowników. To znaczy, że w końcu nauczyli
    >się z niego dzwonić, wysyłać i odbierać maile i sms-y, ale cała
    >konfigurację musiał dla nich zrobić kto inny, wszelkie bardziej
    >"zaawansowane" operacje jak np. aktualizacja ściągniętych aplikacji a nawet
    >ich instalacja musi być zrobiona przez kogoś innego.

    No tak, tylko ze to jednak milczaco zaklada ze ta aplikacja byla im
    potrzebna, a teraz jej uzywaja. Co proponujesz w zamian ?

    Albo takie inne zadanie, nazywasz sie Sejm/Ministerstwo, chcialbys dla
    swoich wszystkich pracownikow zapewnic bezpieczna i mobilna poczte w
    telefonie. I co proponujesz, poza oczywiscie rozpisaniem przetargu ?

    >czyli jak ktoś chce wysłać przez bluetooth koledze plik dźwiękowy lub fotkę
    >to już jest grzebaczem?

    przeciez to akurat dziala i to prawie powszechnie.
    Gorzej jak mu chcesz wyslac np program nawigacyjny.

    >Czy taka zwariowana chęć, żeby transfer kontaktów z laptopa do leżącego 5
    >cm obok smartfona nie odbywał się przez Kalifornię powoduje że się jest
    >grzebaczem?

    O, zdecydowanie. Chcesz przetransmitowac kontakty, producent zapewnia
    ci taka mozliwosc, ale Ty, *, szukasz dziury w calym, zamiast
    odpowiedni przycisk nacisnac :-)

    Raczej bys podkreslil ze grzebaczem jest ten kto na tym laptopie nie
    uzywa MS Outlook.

    >I co to jest PDA z modułem telefonicznym i dlaczego to się różni od
    >smartfona?

    A tu sie zgadzamy.

    J.