  • Data: 2010-11-12 13:23:52
    Temat: Re: Symbian wiecznie zywy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:18:24 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Taaak, i każdy może w tym tak sobie grzebać, tak? Czy raczej producent
    > ci mówi ,,masz tutaj coś co co robi to-i-to-i-to ale grzebać w środku
    > ani się waż, bo gwarancja, utnie łapki i kota udusi'', a ,,grzebacze''
    > dokopali się że to Linuch i w związku z tym to ...

    tak, w większości NMT możesz sobie grzebać, nawet stosowne oprogramowanie
    do tego jest.
    Poprzednie Apple TV też było dosyć otwarte, innych rozwiązań nie znam aż na
    tyle dobrze.
    Telewizory Samsunga trzeba odblokować, tak samo jak większość współczesnych
    smartfonów

    > Wiesz, ja mówię o *zwykłych* użytkownikach. To że posiadam taką
    > maszynkę nie oznacza że mogę ją, ot tak od ręki, zmodyfikować poza tym
    > co producent w sofcie pozwolił.

    Zależy jaką maszynkę wybierzesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan