-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sygnalizowanie zamiaru zmiany kierunku jazdy.
Date: Tue, 7 Aug 2018 11:05:28 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <pkbncq$g0$1@node1.news.atman.pl>
References: <5b66d74a$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
<pk7oam$6ib$1@node1.news.atman.pl> <pk7s49$rl4$1@news.mixmin.net>
<pk8q0v$q7r$1@node2.news.atman.pl> <pkbfjp$l3k$1@news.mixmin.net>
NNTP-Posting-Host: host-89.25.156.108.static.3s.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1533632730 512 89.25.156.108 (7 Aug 2018 09:05:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Aug 2018 09:05:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pkbfjp$l3k$1@news.mixmin.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637636
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.08.2018 o 08:52, Stefan pisze:
> Wybrzydzać każdy potrafi.
> Napisz coś konstruktywnego, czyli jak to należy zrobić lepiej.
Odpowiadam: nie wiem.
Proste narzędzie, jakim jest kierunkowskaz nie nadaje się do każdej
sytuacji. Proste narzędzie, jakim jest młotek tylko w Armii Czerwonej
nadawało się do naprawy "wszystkiego".
Są miejsca, gdzie nie wiadomo, jak sygnalizować i do tego dochodzi
jeszcze jak to odbiorą inni uczestnicy ruchu. Nie zawsze jest to oczywiste.
Przypomniał mi się stary pomysł bodajże od Audi, gdzie wymyślono, aby
światło stop było pulsacyjne, a częstotliwość pulsowania zależna od siły
hamowania.
Przez analogię tu my trzeba było zrobić na przykład kierunkowskaz z
dwoma strzałkami (lampami). Miga jedna = skręcam lekko. Migają dwie =
skręcam mocno.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.18 12:16 Akarm
- 08.08.18 21:18 Marek S
- 08.08.18 21:52 Tom N
- 13.08.18 00:00 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=