  • 11. Data: 2010-04-30 09:46:49
    Temat: Re: Sygnalizator po??czenia telefonicznego
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-04-28 09:35, kakmar pisze:

    > Kupse jakąś tanią słuchawkę bluetooth z sygnalizacją diodką. Ustawa tak
    > żeby przy przychodzącym migało i nie odbierało automatycznie. Przyklej
    > za pomocą powertape do kierownika, tak żeby było widać światełko. Jak ma
    > być wodoodporne, to przed przyklejeniem owiń w folijke.

    Mam telefon bez BT :( poza tym jak bym miał wtedy odebrać? Odklejać za
    każdym razem słuchawkę od kierownika? bez sensu.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 12. Data: 2010-04-30 12:51:20
    Temat: Re: Sygnalizator połączenia tele fonicznego
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Glub" "Jasio"
    I tanio. Widzę, że nie tylko Mac'ie polecasz, bo takie tanie.

    Jeżeli już to Maki, to prawidłową odmiana.
    Od makewangelizacji to jest macjihad, do nich się zwróć. Może się Kita
    odezwie:P

    W w sumien to nawet TG bo to taki komputerowy HD ten mac...Wiem bo mialem

    Tytus z fabryki