-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
Date: Thu, 2 Sep 2010 20:19:31 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 30
Message-ID: <i5opnp$45o$1@mx1.internetia.pl>
References: <i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-237-110.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1283451449 4280 87.205.237.110 (2 Sep 2010 18:17:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Sep 2010 18:17:29 +0000 (UTC)
X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.internetia.pl server.
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308237
[ ukryj nagłówki ]Może być wiele
np. uszkodzony wężyk podciśnienia,
złącza czujników temperatury,
mokre przewody WN.
Mógł się przestawić w tryb awaryjny i podaje za bogatą mieszankę - dlatego
szarpie.
Nie wiem jak w Chevrolecie, ale z pewnością jest procedura adaptacji po
wystąpieniu usterki.
Zależy to od algorytmu sterownika.
We Fiatach wystarczy zdjąć klemę na 10 minut i odpalić auto bez dotykania
pedału gazu i poczekać.
Ale jeśli lampka się pali permamentnie,
to najpierw trzeba usunąć uszkodzenie.
Jeśli nie można znaleźć uszkodzenia przez 2 dni, to lepiej zczytać dane.
Może tam być jakaś podpowiedź, ale czasem jest błędna.
Do odczytania sterownika nie jest potrzebny autoryzowany serwis.
Ważne, aby żądać:
- WYDRUKU błędów
- nie kasować błędów bez wydruku.
- nie porysować lakieru :-)
--
pozdrawiam
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
i projektowania PCB
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A