-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Jan <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
Date: Sun, 29 Aug 2010 18:22:12 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 17
Message-ID: <i5e1fi$ej2$1@news.task.gda.pl>
References: <i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl> <i5dg2h$fkc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 193-34-0-1.chelmnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1283098930 14946 193.34.0.1 (29 Aug 2010 16:22:10 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Aug 2010 16:22:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <i5dg2h$fkc$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307281
[ ukryj nagłówki ]Agent pisze:
> Ale tu nie ma co dumać. Kontrolka się pali więc jest błąd który musisz
> zczytać. Jak nie w ASO Gdańsk to gdziekolwiek indziej gdzie da się ten
> błąd zczytać. I nie musi to byc tylko warsztat zajmujący sie
> Chevroletami. Sam odczyt błędu możliwy jest na wielu softach. Potem albo
> zostawiasz auto u tego co Ci odczyta albo sam dłubiesz dalej.
Jak już napisałem, tester, czyli program czytający
poprzez interfejs, pokazał tylko tyle: Sporadyczny
błąd zapłonu. Mój problem to kierunek dalszych
poszukiwań. Co teraz sprawdzać, czyli. Gdzie może
być przerwa w elektryce. Na razie wiem tyle, że
raczej po stronie niskiego napięcia. Kto wie więcej
o takim zjawisku?
Jan
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.10 18:50 Tomasz Pyra
- 30.08.10 10:13 Jan
- 30.08.10 10:36 Jan
- 30.08.10 11:41 huri_khan
- 30.08.10 13:42 Janusz Kaźmierski
- 31.08.10 08:30 Jan
- 02.09.10 20:19 Sylwester Łazar
- 02.09.10 20:22 cef
- 03.09.10 09:43 Jan
- 03.09.10 14:01 Jan
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A