  • Data: 2012-02-11 21:09:08
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jh6jh8$9op$1@inews.gazeta.pl...

    > I jak zwykle wychodzi, że w Default City płacą najmniej za energię,
    > choć zarabiają najwięcej. 0,512 w szycie, to ponad 15 groszy taniej niż
    > w ENEA, po szczycie co prawda 8 groszy drożej, ale i tak bym wolał.
    > Przy tak skonstruowanej taryfie, to korzystanie z G11 (pewnie
    > większość ludzi tak ma) to w zasadzie frajerstwo. :)

    No nic tak sobie porównałem ceny bez opłaty przesyłowej:

    G12 RWE: 0,2586 / 0,2989
    G12 ENEA: 0,2037 / 0,4378

    G11 ENEA: 0,3499
    G11 RWE: 0,2754

    I trzeba się będzie w końcu zebrać i zmienić dostawcę.
    ENEA może wyjść taniej tylko wtedy gdy ktoś grzeje elektrycznie i włącza
    piece akumulacyjne tylko od 22-08 i 13-15. Ja nie mam takiego profilu
    zużycia.

    G11 to w ogóle, zwyczajnie kopara mi opadła.